ΕΤΕ


Σχόλια

  1. Μια καλημέρα σε όλους τους φίλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημέρα αν πάει η μετοχή 0.86 σε ποια τιμή βρε φίλε θα γίνει η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου εδώ μιλάνε για 0.30-0.40 πως έφτασε η μετοχή στα 0.77 θα τρελαθούμε όλοι τι γίνετε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημερα σας ...γεια σου φιλε Κωστα
    Για την Ετε (οπως και για καθε μετοχη) εγω βλεπω την διαγραμματικη εικονα και εβαλα καποιους στοχους ..ηδη και με το παραπανω εχουν επιτευχθε για την ΕΤΕ ..δεν γνωριζω για τις αμκ των τραπεζων ...δυστυχως εχω πολλες αλλες ασχολιες και δεν ειχα χρονο να δω παρακολουθησω τις αγορες και το ΧΑΑ οπως εγω θελω
    Επειδη δεν εχω χρονο να ασχοηθω και διαθεση .. εχω σαν δεικτη αναφορας τον γενικο δεικτη και εχω ενα καλαθι μετοχων ( πεντε ) που ειμαι λονγκ τα σηματα ειναι λονγκ ακομη και συμφωνα με το συστημα μου αλλα και με το αυροματο συστημα trading signals..
    Kαλημερα σας καλη συνεχεια ..συγνωμη που δεν μπορω να ανεβασω διαγραμματα ..δεν εχω δυνατοτητα αυτη την στιγμη ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου