Ανασκόπηση εβδομαδας





Στον πινακα βλεπετε την εικονα για τους δεικτες του Χαα συμφωνα με το κλεισιμο 22/1/16 και με την δικη μου ματια .To trailling stop βασιζεται στο ΑΤR..ενω o SPANDma20 ειναι ενα κινητος που παρακολουθω και οσο εχουμε κλεισιμο πανω απο αυτον εχω μια βραχυχρονια θετικη ματια  ..τα stop short ..βασιζονται στα fractals ..ενω το stop long κοντρα στην ταση της αγορας ειναι το χαμηλο 21/1
Για τον γενικο δεικτη  πιθανον να εχουμε ρετεστ του 557 και κινηση στο 559 ..αν καταφερει να κινηθει πανω απο εκει ..ισως προς 575 ...αν κινηθει χαμηλοτερα απο το 519 ..ισως ανοιξει ο δρομος για το 460

Και η ματια μου σε μερικες μετοχες ..παντα με τα δεδομενα της Παρασκευης 22/1


Καλη εβδομαδα με υγεια !!

Σχόλια

  1. Παντελή νάσαι καλά για τα διαγράμματα .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Παυλο ,σε ευχαριστω ...καλη δυναμη και υπομονη
    Αναβαθμιση ..μμμ ουτε κρυο ουτε ζεστη ..αναβαθμισεις και κυριως υποβαθμισεις τις εχουμε φαει με το κουταλι ...Θελουμε δρομο πολυ να αλλαξει η Ελληνικη οικονομια
    Για το Χαα ,αντε να εχουμε μια αντιδρασουλα ...μεχρι να εχω εγω τα δικα μου σημαδια αλλαγης τασης ,ας κανουν οσες αναβαθμισεις θελουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου