Kαλημερα σας
Ειναι καιρος που αισθανομαι ασχημα...αισθανομαι σαν ενας ομιλητής σε μια αιθουσα που οι ακροατες ,αρκετοι αν κρινω απο την καθημερινη επισκεψημότητα ..ακουν μονο ,που και που καποιος λεει ενα ευχαριστω ..μερικες φορες  δυο τρεις  κανουν καποιο σχολιο ,κανεις δεν λεει την γνωμη του ...μερικοι "χειροκροτουν" εκφραζόμενοι με ενα "μου αρεσει"και μετα ...σιωπη




Ο σκοπος μου φιλοι μου δεν ηταν και δεν ειναι ..το "χειροκροτημα" ..ουτε το ευχαριστω ...το μπλογκ εγινε για να ανταλλασουμε αποψεις κυριως σε χρηματιστηριακα θεματα ,αφου αυτος ειναι ο προσανατολισμο του .
Πιθανον δεν ειμαι καλος ομιλητης ,ισως οι αλλες "αιθουσες"  που ασχολουνται με το ιδιο αντικειμενο προσφερουν "καλυτερες" ομιλιες ,καλυτερα θεματα ,ειναι και αυτη μια παράμετρος σεβαστη !!
Κατοπιν σκεψεως λοιπον και αφου ηδη νοιωθω απογοητευση ,αποφασισα,να αφησω την "αιθουσα " ..δεν βρισκω τον λογο να συνεχισω τις "διαλεξεις" ..αισθανομαι κοπωση και απογοητευση !!

Με τo κείμενο-ποιημα ,που ειχα αναρτησει και πριν μερικα χρονια  ,θελω να σας αποχαιρετησω και να  σας ευχαριστησω για  την παρεα που μου κανατε αυτα τα 6 χρονια λειτουργιας του Blog ..ευχομαι καλη συνεχεια σε ολους ..ΥΓΕΙΑ και χαρα σε εσας ,τις οικογενειες σας και τα ατομα που αγαπατε!! .



Μέτρησα τα χρόνια μου και συνειδητοποίησα, ότι μου υπολείπεται... λιγότερος χρόνος ζωής απ' ότι έχω ζήσει έως τώρα...
Αισθάνομαι όπως αυτό το παιδάκι που κέρδισε μια σακούλα καραμέλες: τις πρώτες τις καταβρόχθισε με λαιμαργία αλλά όταν παρατήρησε ότι του απέμεναν λίγες, άρχισε να τις γεύεται με βαθιά απόλαυση.
Δεν έχω πια χρόνο για ατέρμονες συγκεντρώσεις όπου συζητούνται ,καταστατικά, νόρμες, διαδικασίες και εσωτερικοί κανονισμοί,γνωρίζοντας ότι δε θα καταλήξει κανείς πουθενά
Δεν έχω πια χρόνο για να ανέχομαι παράλογους ανθρώπους που παρά τη χρονολογική τους ηλικία, δεν έχουν μεγαλώσει.
Δεν έχω πια χρόνο για να λογομαχώ με μετριότητες.Δε θέλω να βρίσκομαι σε συγκεντρώσεις όπου παρελαύνουν παραφουσκωμένοι εγωισμοί.
Δεν ανέχομαι τους χειριστικούς και τους καιροσκόπους.
Με ενοχλεί η ζήλια και όσοι προσπαθούν να υποτιμήσουν τους ικανότερους για να οικειοποιηθούν τη θέση τους, το ταλέντο τους και τα επιτεύγματα τους.
Μισώ, να είμαι μάρτυρας των ελαττωμάτων που γεννά η μάχη για ένα μεγαλοπρεπές αξίωμα. Οι άνθρωποι δεν συζητούν πια για το περιεχόμενο... μετά βίας για την επικεφαλίδα.
Ο χρόνος μου είναι λίγος για να συζητώ για τους τίτλους, τις επικεφαλίδες. Θέλω την ουσία, η ψυχή μου βιάζεται...Μου μένουν λίγες καραμέλες στη σακούλα...
Θέλω να ζήσω δίπλα σε πρόσωπα με ανθρώπινη υπόσταση.
Που μπορούν να γελούν με τα λάθη τους
Που δεν επαίρονται για το θρίαμβό τους.
Που δε θεωρούν τον εαυτό τους εκλεκτό, πριν από την ώρα τους.
Που δεν αποφεύγουν τις ευθύνες τους.
Που υπερασπίζονται την ανθρώπινη αξιοπρέπεια Και που το μόνο που επιθυμούν είναι να βαδίζουν μαζί με την αλήθεια και την ειλικρίνεια.
Το ουσιώδες είναι αυτό που αξίζει τον κόπο στη ζωή.
Θέλω να περιτριγυρίζομαι από πρόσωπα που ξέρουν να αγγίζουν την καρδιά των ανθρώπων...Άνθρωποι τους οποίους τα σκληρά χτυπήματα της ζωής τους δίδαξαν πως μεγαλώνει κανείς με απαλά αγγίγματα στην ψυχή...
Ναι, βιάζομαι, αλλά μόνο για να ζήσω με την ένταση που μόνο η ωριμότητα μπορεί να σου χαρίσει.
Σκοπεύω να μην πάει χαμένη καμιά από τις καραμέλες που μου απομένουν...
Είμαι σίγουρος ότι ορισμένες θα είναι πιο νόστιμες απ' όσες έχω ήδη φάει.
Σκοπός μου είναι να φτάσω ως το τέλος ικανοποιημένος και σε ειρήνη με τη συνείδηση μου και τους αγαπημένους μου….

Mario de Andrade (Βραζιλιάνος ποιητής, συγγραφέας, δοκιμιογράφος)


ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΥΧΗ

Παντελης .

Σχόλια

  1. ΑΡΗΣ ΑΠΟ ΛΑΡΙΣΑ: Βρε Παντελή !!! Τι είναι αυτά ππυ λές και γράφεις!!!
    Δεν καταλαβαίνεις οτι όλοι ...είμαστε ..μουδιασμένοι και δεν ...υπαρχει ..ηθικο να ..γραψουυμε!!!!
    ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΕΣΕΙΣ ΑΜΕΣΑ
    ΚΑΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ
    ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είστε πάντα το πρώτο Blog που διαβάζω σε σχέση με την τεχνική ανάλυση της αγοράς τον τελευταίο χρόνο. Δυστυχώς τα blogs κατάντησαν σαν τις ταβέρνες. Ο κόσμος πάει στον κόσμο.
    Παλιότερα όταν οι δημοσιογράφοι έκανα τις στήλες στις εφημερίδες δεν ήξεραν καν αν τους διάβαζε κανείς. Συνέχιζαν όμως το έργο τούς σε αυτή την μονόδρομη επικοινωνία. Σε ένα Blog ξέρεις τουλάχιστον πόσοι σε διάβασαν και σου δίνει δύναμη να συνεχίσεις.

    Πιστεύω πάντως πώς πάρα πολύ κόσμος σας διάβαζε. Προσωπικά πάντα ήθελα να καταλάβω καλύτερα τις τεχνικές σας αναλύσεις και όλες αυτές τις πολύχρωμες γραμμές. Εσείς με απλό τρόπο - πράσινο κόκκινο - βοηθήσατε πολύ. Θα μου λείψει η τεχνική σας ανάλυση και μακάρι να σας είχα ανακαλύψει νωρίτερα. Θα είχα γλυτώσει αρκετά...

    Πολύ σπάνια πάντως κάνω like / comments και είναι θέμα άποψης - πού όμως την χρειάζεται ο Bloger.

    Ευχαριστώ για την βοήθεια.
    Γιάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ Γιάννη,

    Το ο,τι δεν σχολιάζουμε δεν σημαίνει ότι δεν σε διαβάζουμε (στο blog η στο fb).
    Ξέρω αισθάνεσαι σαν τους καλλιτέχνες που το χειροκρότημα τους κρατάει εν ζωή !!!!!
    Ελα όμως που ολοι μας είμαστε απογοητευμένοι και ΧΑΜΕΝΟΙ , όχι με σένα / από σένα, αλλά με ολον αυτό το πόλεμο που βιώνει αυτή η χώρα εδώ και ένα χρόνο......
    Ποια τεχνική ανάλυση να πιστέψουμε και να ακολουθήσουμε αφού κάθε μέρα βυθιζόμαστε και πιο βαθειά στη ΧΑΣΟΥΡΑ. Ακόμη και σείς οι Αναλυτές το χάσατε το παιχνίδι....
    Πάντως όποια απόφαση πάρεις είναι δική σου, εγώ προσωπικά σε ευχαριστώ και θα σε θυμάμαι και αν αποφασίσεις να επανέλθεις πάλι θα σε επισκέφτομαι !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Aγαπητέ Παντελή καλημέρα
    Πραγματικά αιφνιδιαστική η απόφασή σου,προφανώς από συναισθηματική φόρτιση.Προσπαθώντας να *δικαιολογήσω*τόσο την απραξία διαλόγου όλης της καλής παρέας στο στέκι σου,όσο και την μικρή συμμετοχή κλπ,θάθελα να πω ότι αυτό δεν έχει καμμία μα απολύτως καμμία σχέση με την εκτίμησή μας στην ανιδιοτελή προσπάθειά σου να μας διαφωτίζεις πάντα στα θέματα της ΤΑ ΤΩΝ ΜΕΤΟΧΩΝ και μάλιστα με προσεγγίσεις πλήρως πετυχημένες.Προφανώς τα *καμώματα* των καιρών έχουν αδρανοποιήσει όλους μας και δυστυχώς μας έχουν παρασύρει σε μία γενικότερη αποχή.Αυτό όμως δεν σχετίζεται με την εκτίμηση και τον θαυμασμό μας για άτομα σαν και σένα.Μιλώ στον πληθυντικό γιατί πιστεύω ότι αυτό συμβαίνει σε όλους μας που αποτελούμε την καλή σου παρέα στο στέκι.Ωστόσο σε ότι με αφορά παρακαλώ να δεχτείς την συγνώμη μου και το πιο βασικό να ανακαλέσεις την απόφασή σου.Ευχαριστώ,φιλικά,Γιάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν υπαρχει λογος να γραψω αυτα που εγραψαν και οι προηγουμενοι φιλοι του blog και να κουραζω. Απλα σε ευχαριστουμε για ολη τη γνωση και τις πληροφοριες που μας μετεφερες ολο αυτο τον καιρο που σε διαβαζαμε. Μεσα στην τοση απογοητευση που αντιμετωπιζουμε (εγω απο μια αλλη χωρα) με οσα συμβαινουν στην Ελλαδα, θα ειναι πραγματικα ακομα μια, να στερηθουμε αυτη τη γωνια. Ασε που εμενα θα μου λειψουν και οι καταπληκτικες φωτογραφιες που ανεβαζες με γατες. Ομως πρεπει να σεβαστουμε οποια αποφαση παρεις και να σου ευχηθω οτι καλυτερο για οτι θα κανεις στη συνεχεια. Σε ευχαριστω για ολα και πανω απο ολα για το ηθος που υπηρχε ΠΑΝΤΑ σε αυτο το χωρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα είπαν σχεδόν όλα οι προηγούμενοι φίλοι του blog, στεναχωριέμαι γιατί όντως έβγαζα άκρη αν και όχι τόσο σχετικός με τεχνικές αναλύσεις, όταν αποφάσισα να ξανασχοληθω με το ΧΑΑ από τον Νοέμβρη του 2014, δεν είχα γνώσεις για να δώσω τα φώτα μου, έκανα μόνο like και 1, 2 φορές ρώτησα κάτι για μετοχές. Κρίμα!!
    Όπως και να έχει ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο που αφιέρωσες και την βοήθεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα Παντελή,

    Δεν θα επαναλαβω οτι ειπαν οι περισσοτεροι, σε ευχαριστω παρα πολυ για τον χρονο που εχεις αφιερωσει για ολους εμας που βλεπουμε το μπλογκ σου.Καταλαβαινω τον λογο αλλα να ξερεις οτι πολλοι απο μας ειμαστε στο σταδιο της μαθησης τεχνικης αναλυσης. Προσωπικα θα ηθελα να σχολιαζω και να ανοιξω μια κουβεντα σχετικα με πολλα πραγματα αλλα δεν το κανω διοτι μου λειπει γνωση και γενικα δεν γραφω σχεδον ποτε αν δεν γνωριζω το αντικειμενο.Νομιζω οτι πολλοι ειναι σαν εμενα.

    Μακαρι να μπορουσα να σε πεισω να ανακαλεσεις αλλα σεβομαι και την προσωπικη σου γνωμη ,αν και θα ηθελα παρα πολυ να ανακαλεσεις διοτι εμαθα πολλα σε αυτο το μπλογκ και σου ειμαι ευγνωμων!

    Αν υπαρχει αυτη η πιθανοτητα, θα παρακαλουσα ολους οσους παρακολουθουν να σταματησουν να ρωτουν για αγορες/πωλησεις τον Παντελη, πρεπει να καταλαβετε οτι μονοι σας πρεπει να πατατε το κουμπι βαση στοιχειων/γνωσεων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έτσι είναι η "ψηφιακή" επικοινωνία φίλε Παντελή , ανεπαρκής και ημιτελής και άδεια και λειψή??. Κι εγώ πιστός αναγνώστης του μπλογκ, έμαθα αρκετά τεχνικά μέσα από τα μάτια τα γατίσια και σε ευχαριστώ. Μια αλλαγή στη δομή κυρίως ίσως να μπορούσε να βελτιώσει το μπλογκ προς το καλύτερο ή προς τα εκεί που κρίνεις σκόπιμο.
    Ότι και να κάνεις και αποφασίσεις μας έχεις προσφέρει ήδη πολλά, να το ξέρεις, χαιρετίσματα με υγεία ..Νικος Τ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Παντελή τα ιδια ισχύουν και για μενα, εχουμε βαθυστεί ολοι στην αβθσο του χαα. Υπάρχει μουδιασμα μηνες τώρα. Ολοι το βλέπουμε, αλλά η ψυχολογια ειναι στο πάτωμα.
    Μακάρι να συνεχίσεις, έστω και με το σημερινό χαλι της χώρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Παντελή, σου έβαλα dislike όχι βέβαια επειδή δεν εκτιμώ τα γραφόμενά σου, αλλά ως προσπάθεια να σε μεταπείσω.
    Ως άσχετος με τα χρηματιστηριακά,αλλά πάντα ευεπίφορος στη γνώση, το στέκι σου μου την προσφέρει απλόχερα και για αυτό σε ευχαριστώ.
    Ενθυμούμενος και άλλη προηγούμενη απόπειρά σου, σε παρακολουθώ καθημερινά για πάνω από 4 χρόνια, είναι η πρώτη φορά που γράφω,καλώ τους ομοίους με εμένα να σε γεμίσουν με dilikes αναγνωρίζοντας την πολύχρονη προσπάθεια σου και καλώντας σε να συνεχίσεις.
    Την έλλειψη καθημερινής επικοινωνίας μη τη θεωρείς σνομπάρισμα. Δεν είναι. Το αντίθετο. Αλλά τι μπορεί να πει ένας μαθητής στο δάσκαλο την ώρα που διδάσκει; Απλά κάνει ησυχία και μαθαίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα Παντελή,
    σου γράφω στον ενικό γιατί παρόλο που δε σε ξέρω σε νιώθω οικείο. Παρόλο που δεν ξέρω πολλά από ΤΑ χρησιμοποιώ - συμβουλεύομαι σχεδόν σε όλες μου τις αποφάσεις τις γραμμές Alligator που έμαθα από εσένα τι είναι.
    Κρατάω επίσης κατά καιρούς διαφορά άρθρα που δημοσιεύεις όπως πχ το εξαιρετικό Stock Breakout system δημοσιευμένο την 15/12/2014 που με πολύ απλό και κατανοητό τρόπο δίνεις προτεινόμενες στρατηγικές και σκέψεις.
    Το ότι δεν έχω γράψει ποτέ κάποιο σχόλιο τόσα χρόνια που σε διαβάζω δε σημαίνει ότι μόνο ακούω αλλά ότι μαθαίνω, θυμάμαι και ότι χρησιμοποιώ όσα μοιράστηκες στο Blog.
    Να είσαι πάντα καλά!
    Διονύσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γιάννης από Θεσσαλονίνη:
    Αυτούς του δύσκολους και στείρους καιρούς λόγω ηθικής κατάπτωσης και ξεπεσμός των πάντων ένας πήγε να κάνει την διαφορά.... και να δώσει το δικό του στίγμα διαφοροποίησης από τον που υπάρχει εκεί έξω.
    Εντάξει.... ίσως δεν υπάρχουν αρκετοί εκεί έξω που θα τους άγγιζε αυτό το κάτι αληθινό...αλλά αυτό είναι που δίνει ακόμα περισσότερο δύναμη στον εκφραστή της διαφορετικότητας και της πηγαίας αγάπης γι' αυτό που κάνει.
    Ακόμα και σε αυτή σου την απόφαση θα σε ακολουθήσουμε βουβά όπως το κάναμε οι περισσότεροι... ας είναι... αλλά όπως λέτε εσείς τα του χρηματιστηρίου το gap, λόγω της απουσίας, θα κάνει retest...εύχομαι να ξανασυναντηθούμε.
    Μην ξεχάσεις να μου φιλήσεις να γατιά...είναι και πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. …το τυπικό θα ήταν να πω ότι σέβομαι την προσωπική σου επιλογή, αγαπητέ Παντελή …αυτό όμως θα σήμαινε την απώλεια μιας ήρεμης ευγενικής τίμιας φωνής – σπάνια στις δύσκολες μέρες που βιώνουμε
    …ε, λοιπόν, ΔΕΝ θα το κάνω!
    …θα σε παρακαλέσω να το σκεφτείς για μια ακόμα φορά και αν δεν υπάρχουν άλλοι λόγοι, να συνεχίσεις για πολλά – πολλά χρόνια να μας κρατάς συντροφιά, να ενημερώνεις, να συμβουλεύεις
    …σε κάθε περίπτωση έχεις κερδίσει τον σεβασμό και την εκτίμησή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. σε καταλαβαινω Παντελή....είναι δύσκολο....υπαρχουν κάποιες στιγμές...που δυστυχως δεν μπορουν να το καταλαβει η πλειοψηφία...παρα μονο αυτός που το στηρίζει πραγματικά...

    τα έχουμε περάσει πολλές φορές..

    ίσως η χαμηλότερη συχνότητα..βοηθήσει στην αποφόρτιση...

    Καλη συνέχεια..Θα είμαστε σε επικοινωνία...
    (πηγες στην έκθεση Γάτας?....φοβέρη!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ξέρεις ότι σε καταλαβαίνω απόλυτα ...
    χωρίς εσένα θα είναι φτωχότερη η γειτονιά μας ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΝΑΙ
    σε καταλαβαινω απολυτα
    ΟΧΙ μην πας πουθενα!
    η κοινοτητα μας θα χασει πολλα χωρις εσενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αγαπητέ Παντελή η απόφαση που πήρες απόλυτα σεβαστή.
    Η προσφορά σου πολύτιμη.Με καθαρές θέσεις χωρίς ήξεις-αφήξεις ήσουν εύστοχος και πάντα κατανοητός.
    Σε ευχαριστώ για όλα.
    Ένας ακόμη ιντερνετικός φίλος σου και τακτικός(αλλά σιωπηλός) αναγνώστης σου.
    Να είσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Παντελη εστω και ετσι ειναι η πρωτη φορα που γραφω αν και σε διαβαζω φανατικα εδω και 3 χρονια. Πραγματικα μας ανοιξες τα ματια. Ο λογος που δεν εγραφα και φανταζομαι και οι περισσοτεροι ηταν οτι το να γραψω για τις χασουρες η για καποιες ιδεες τελειως εραστιχνικα θα ηταν επικινδυνο για αυτους πουντις διαβαζουν οποτε και εξου και η σιωπη. Ενα μεγαλο ευχαριστω απο εμενα παντως. Το σιγουρο ειναι οτι θα μας λειψει η γραφη σου και ο λογος σου. Να εισαι καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δεν είχα ποτέ blog ούτε πρόκειται να αποκτήσω οπότε δεν μπορώ να καταλάβω απόλυτα αυτό που αισθάνεσαι...λαθραναγνώστης είμαι κι εγώ, από αυτούς που κάνουν ένα απλό like (και κάνα διάσπαρτο σχόλιο αραιά και που) όχι τυπικά αλλά πάντοτε όταν μου αρέσει αυτό που διαβάζω και καταλαβαίνω ότι κάποιος άλλος αφιλοκερδώς μου δίνει πράγματα έτοιμα για τα οποία εγώ θα σπαταλούσα πολύ χρόνο και κόπο να κατανοήσω. Ως εκ τούτου όλοι εδώ σε ευχαριστούμε για αυτά...Πρωτοδιάβασα το blog σου όταν κάποιος από αυτούς που σήμερα σχολίασαν έγραψε στο δικό του blog ότι αν έπρεπε να διαβάζουν ένα μόνο site για την Τ.Α. θα ήταν το δικό σου και δεν είχαν άδικο...
    Ελπίζω να αναθεωρήσεις την άποψη σου αλλά ανεξάρτητα από αυτό ένα ευχαριστώ από μένα για τη συνεπή δουλειά σου και τη βοήθεια που πρόσφερες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Βλεπω Παντέλο ,μοιρασμενα ακριβως τα likes και τα dislikes για την ανακοινωση της αποφασης σου

    ΑΛΛΑ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ απο την ιδια ΜΕΡΙΑ.

    Συμπαράσταση για την δυσκολη απόφασή σου,αλλα ταυτοχρονα και απογοητευση για την μελλοντική ελλειψη σου ως blogger ,ως αναλυτης,ως συνδαιτημονας

    Οπως και να εχει,κανε αυτο που σε γαληνευει,φυγε ,ξαναελα,δηλωνε παρων ,εκφρασου οπως μπορεις και θέλεις.

    Για μενα μετραει να εισαι καλα στην υγεια σου ψυχικη και σωματικη και ας μου λειψεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Aπαπα μην το κάνεις αυτό Παντελή !!!
    Τώρα είναι που σε χρειαζόμαστε πιο πολύ.
    Σε διάβαζα κι έμενα σιωπηλός όπως και πάρα πολλοί άλλοι.
    Ε, από αύριο θα κάνω ντου
    Και να μιλήσω ειλικρινά θα πω τη μ$#@%' μου περνούσε η ιδέα ότι ήταν ένας 'ιερός ναός' που δεν έπρεπε να διαταραχτεί με τους 'θορύβους' μου.
    Από αύριο να δεις τί θα 'πάθεις'. Η σιωπηλή αφεντιά μου και ελπίζω κι άλλοι 'σιωπηλοί' να μαζευτούμε και να σε ταράξουμε στο 'θόρυβο' και ταρατατζούμ.
    Νιαρρρρρρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Παντελή, έχουμε μερικές ελπίδες για αύριο να πρασινίσει το ρημάδι ?
    Ο SP γύρισε πράσινος
    Ο πετρέλαιος πράσινος

    Νιαρρρρ
    (υιοθετώ το νικ αυτό προς τιμήν του γάτου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΑΡΗΣ ΑΠΟ ΛΑΡΙΣΑ: Παντελή όπως βλέπεις όλο καλά λόγια γράφουν για σένα και όλοι -μα όλοι- έχουν έναν θαυμασμό για σένα
    --τόσο για την πολύ σωστή δουλειά σου
    -- ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΞΑΙΡΕΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΣΟΥ ( το γραφω με κεφαλαία) διότι είναι τιμή για τον καθένα μας να ...μας ..έγραφαν και για μας τέτοια λόγια
    Παντελή σε παρακαλώ ...ΑΝΑΚΑΛΕΣΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ
    ΜΗΝ ΜΑΣ ΑΦΗΝΕΙΣ
    ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ
    ΑΡΗΣ


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Kαλησπερα σας ...διαβασα τα μηνυματα σας και νοιωθω ποιο ασχημα !!
    Μουδιασμενος ειμαι και εγω φιλε Αρη και νοιωθω απογοητευση και κοπωση απο την ολη Κατασταση ..αυτη κυριως με κανει να ειμαι και ευαισθητος και ευθραστος τα τρια τουλαχιστον τελευταια χρονια
    Δεν ηθελα να φυγω φιλε Γιαννη απο Κερκυρα χωρις να πω ενα γειά ...ισως σας αιφνιδιασα ...μμμ ενας Trader πρεπει να λαμβανει γρηγορες αποφασεις ....
    Ενα gap λενε οτι παντα κλεινει Γιαννη απο την Θεσσαλονικη ..ο γατος ειναι παντα διπλα μου ολα αυτα τα χρονια που εγραφα ...διπλα μου ειναι και τωρα ..ισως διακρινω και στο βλεμμα του μια λυπη
    Δεν πηγα φιλε Αντωνη στην εκθεση γατας ...ξερω οτι με νοιωθεις και καταλαβαινεις την αποφαση μου ,οπως και εσυ αγαπητε Βασιλη απο τους πρωτους blogger στον χωρο της Τεχνικης αναλυσης ...το ημερολογιο σου ηταν η "εμπνευση" για να αρχισω το στεκι του γατου
    Απο υγεια ειμαι καλα Μιχαλη μου ...περισσοτερο κοπωση νοιωθω απο την συνεχη πτωση της αγορας ..και απογοητευση γιατι βλεπω φιλους να χανουν χρηματα κοντραρωντας την ταση χωρις Money managment ..χωρις κανενα πλανο ,καμια στρατηγικη ...νοιωθω οτι δεν προσφερω τιποτε
    Για να μην μακρυγορώ ...ευχαριστω για τα καλα σας λογια ,θα ελεγα να αφησουμε λιγες μερες να αποφορτιστει η κατασταση ...ισως η χαμηλοτερη συχνοτητα που λεει ο φιλος Αντωνης....βοηθησει να σκεφτω ποιο φυχραιμα
    Και για να κλεισω με το σημερινο χρηματιστηριακο κλιμα ... φιλε Νιαρρρρρ και να πρασινισει παλι λιγο αυριο η μεθαυριο το Χαα ..δεν εχει μεγαλη σημασια ειμαστε και παραμενουμε bearish-short ...δυστυχως το σορτ πληρωνει καλα ..
    Καλο βραδυ ..σας ευχαριστω και παλι για τα μυνηματα σας και τα καλα λογια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Είμαι σιγουροτατος ότι ο φίλος μας ο Παντελής θα ανακαλέσει την απόφαση του...!!! Η αγάπη μας... είναι πάντα δίπλα του και δεν θα τον επιτρέψει να φύγει μακριά μας...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλησπερα Παντελη μην σταματας απο σενα εμαθα την τεχνικη αναλυση και πως παιζεται το παιχνιδι που ειναι για ταυς μεγαλους και λεγεται χρηματηστηριο και τους αλιγατορες σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Εγω Παντελή σε παρακολουθώ καθημερινά κι ας κάθομαι στα πίσω θρανία. Είμαστε όλοι εξουθενωμενοι από την σκληρή πραγματικότητα της χώρας η οποία βυθίζεται πλέον αβοηθητη. Ούτε δάκρυ δεν στάζει ούτε κουράγιο για φωνή υπάρχει. Αλλά είμαστε εδώ ακόμη στο αμφιθέατρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Σε καιρό πολέμου η εγκατάλειψη θέσης τιμωρείται με καθάρισμα πατάτες του Ταγματος για πέντε χρόνια.
    Αυτός είναι ο λόγος που εξακολουθώ και γράφω τον "Ζάλευκο".
    Ο ρόλος και η συμβολή σας στην "Υπόγα" η κατ' εμέ "Κολλέγιο Ερασιτεχνών Αναλυτών", ξεπερνά τις προσωπικές σας και τις δικές μου επιλογές. Είναι πλέον κοινωνική λειτουργία.
    Εγραψα αλλού περισσότερα αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι τα πήρε το σύστημα.
    Άρα, αύριο πρωΐ πρωΐ περιμένομε την ανάλυσή σας όπως πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αγαπητέ Παντελή ,σου ζητώ προσωπικά συγνώμη που ενώ επισκέπτομαι καθημερινά τη σελίδα σου ,δεν σχολιάζω .... δεν συμμετέχω .... Είναι τόσο μεγάλη η παγωμάρα .... και τόσα πολλά τα χαστούκια που έχουμε φάει στο οικονομοπολιτικό περιβάλλον της Μπανανίας που ζούμε ,οπότε νομίζω ότι μάλλον είναι αναμενόμενη η στάση μας .... δηλαδή του συνδρόμου ,του σπινθηροβόλου βλέμματος της αγελάδας !!!!! (όταν την αρμέγουν)......
    Έχω εκφράσει και παλαιότερα την εκτίμησή μου στο τρόπο που εκφράζεσαι μέσω του γραπτού λόγου ....
    Δεν έχεις το δικαίωμα να μας στερήσεις αυτή τη σελίδα ..... !!!!!
    Πέραν όλων αυτών ,δεν θα έχω τι να απαντήσω στη " Τουμπίτσα " αν δεν βλέπει πιά τον Γκρίζο που έχεις μασκότ στη σελίδα σου.... ( η Τουμπίτσα είναι μία δίχρονη απαλούζα γάτα ,η οποία τρελαίνεται να κάνει βαρελάκια ..... γιαυτό την βγάλαμε έτσι ...!!!!)
    Δεν μπορώ να σου υποσχεθώ ότι θα γράφω πιο συχνά ..... είμαι και γώ σχεδόν στα πρόθυρα κατάθλιψης όπως και το 80% των Ελλήνων ,σκεπτόμενων και μη ....
    Σκέψου ότι εκτός από τη δικιά σου σελίδα ,καθημερινά πολλοί από μας βλέπουμε τη σελίδα του αγαπητού Michele και του Βασίλη Μαρκάκη ... οι οποίοι ευτυχώς δεν μας έφεραν σε τόσο δύσκολη θέση που δεν συμμετέχουμε !!!! (Τώρα θα έχεις εσύ τύψεις ...χα..χα)
    Αγαπητέ Παντελή κάνε μας την χάρη να συνεχίσεις να υπάρχεις !!!!!
    Φιλικά Παύλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΑΡΗΣ ΑΠΟ ΛΑΡΙΣΑ: Για να δείς οτι ....δεν ... σε παρακολουθούμε ...σιωπηλοί σου λέω οτι περιμένω πως και πώς να αρχίσω ( μάλλον απο αύριο ) να ...σορτάρω τον ΟΤΕ

    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ.
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ...ΠΟΥ ΜΑΣ ..ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ!!! ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΑΞΗ ΤΙΣ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΜΑΣ
    ΔΗΛΑΔΗ ΤΙΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΣΟΥ ΜΕ ΤΑ ..ΠΕΙΡΑΓΜΑΤΑ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Φίλε .....στον Πάτο δεν φεύγουμε ΠΟΤΕ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. φιλε Παντελή καλησπέρα..

    τι ειναι αυτά που διαβάζω????
    έτσι σας εμαθαν στο "Γεωργούλα"????
    ψηλά ψηλα τα πρασινα μπερέ !!!
    Μπορώ και να καταλάβω την φόρτιση και την αγανάκτηση και την απογοήτευση οχι μονο χρηματιστηριακά αλλά σε πολλους τομείς της καθημερινότητας..
    ίσως αυτός ειναι ο σκοπός... εχουμε ομως υποχρέωση να αντέξουμε και θα αντέξουμε...αν και παλι καποιος ειναι "in" και Α διαλογής τιμή του και μαγκιά του...αλλά εδω μιλάμε φίλε για χρηματιστηριακές απο πίσω...που στηρίζονται στο μπες βγες....το δικο σου "στέκι" λέει τα πράγματα με το όνομά τους....δυστυχώς πολλοί παραμέναμε αισιόδοξοι με αποτέλέσματα οδυνηρά...παίζουμε πλέον Γ Εθνική ...μαθημένοι είμαστε...καλή ξεκούραση και ηρεμία...δεν χανόμαστε..θα βρεθεί τρόπος και θα τα ξαναπούμε...σ ευχαριστώ για όλα...

    ΥΓ καρφί στο φιλέ φιλε, γοργονοκυνηγέ..να σαι πάντα καλά και να χαμογελάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αχ βρε Αρη ..λες με διαβαζεις και απο αυριο θα σορταρεις ΟΤΕ ..απο 13/1 που εχασε το 8,70 φωναζε για σορτ ...δες το διαγραμμα ποτε εγιναν ολα κοκκινα .
    Ευχαριστω τον Κο Παπαβασιλειου η Ζαλευκο ..χαχα αν ειναι να καθαριζω πατατες ...εδω θα μεινω Σταθη ..καλυτερα γραφιας στο ταγμα ..
    Παυλο ..ειδα blogger αποψε να γραφουν εδω μηνύματα ..ειδα και τον αγαπητο Νικο (Σολων) να εχει αναρτησει κειμενο για την σημερινη μου αποφαση και συνειδητοποιησα οτι ουτε εγω κανω σχολια στα αλλα μπλογκ του Βασιλη .. Αντωνη ..του Σταθη ..του Μιχαλη ..ειναι αυτη η πιεση χρονου ,επαγγελαματος ..η ενασχοληση με το trading που δεν επιτρεπει να το κανω ...
    Για αυριο δεν ξερω αν μπορεσω να κανω την αναλυση μου Σταθη ..θα ηθελα να καθαρισω λιγο το μυαλο μου ..δεν θελω να υποσχεθω κατι ακομη ..ισως Κυριακη ομως κανω μια ανασκόπηση ...η εικονα ομως ειναι ασχημη και το χειροτερο δεν υπαρχει κατι στον οριζοντα που να δινει αισιοδοξια ...φοβαμαι οτι το 400 θα ειναι παρελθον σε λιγο ...απο την στιγμη που εχουμε βαλει ποδι κατω απο το 471 ...βλεπουμε για αρκετα χαμηλοτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ειμαστε όλοι εδώ να προσπαθούμε να επιβιωσουμε....Νομίζω ότι Πρέπει να μείνετε και εσείς....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ειμαστε όλοι εδώ να αντιμετωπίζουμε την λαίλαπα.... Νομίζω ότι Πρέπει να μείνετε και εσείς σαν οδηγός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ειμαστε όλοι εδώ να αντιμετωπίζουμε την λαίλαπα.... Νομίζω ότι Πρέπει να μείνετε και εσείς σαν οδηγός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλως τον Χρηστο ...αααααα ρε τι μου θυμησες ...32ΛΥΓ τοτε ..Βολος ..ερχομαι δασκαλε ..να ξεχασουμε και Χαα και μετοχες και κριση ..να γυρισω στην ανέμελη εποχη εκεινω των χρονων ..ερχομαι για "γοργονες"!!
    Ανδρεα ..ΠΑΤΟ ..αα εισαι αισιοδοξος βλεπω ..μακαρι να ειδαμε πατο οχι μονο στην χρηματιστηριακη αγορα αλλα και στην μιζερια μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Φίλε Παντελή, αν μου επιτρέπεις να σε λέω φίλο, θα είναι τιμή μου.
    Το να πρασινίσει ή να κοκκινίσει έχει μικρή σημασία. Ξέρω σε τι καζάνι βράζουμε.
    Αυτό ήταν ένα μάλλον αφελές από μέρους μου κίνητρο προς εσένα, ή μάλλον μια δικαιολογία, γιατί το πραγματικό νόημα είναι: ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ....
    Κάθε μέρα είναι μια άλλη μέρα και μαθαίνουμε, κατά το δυνατόν, μέσα από τη δική σου εμπειρία, τις ιδέες και τις γνώσεις σου, το παίγνιο 'πρόβλεψης', σχεδιασμού και πειθαρχίας.
    Εκτός από το παίγνιο, μέσω ενός blog, ξεχωρίζει κανείς Ανθρώπους και Χαρακτήρες,
    ανώνυμους, αλλά τους ξεχωρίζει.
    Αυτό έχει μια ιδιαίτερη αξία, πραγματική και μεγάλη, που δεν έχει σχέση με το πράσινο-κόκκινο.
    Το δικό σου blog έχει ΥΠΕΡΑΞΙΑ γιατί οι εξαιρετικές και υψηλού επιπέδου χρηματιστηριακές αναλύσεις σου, επί πλέον, απεικονίζουν το ήθος και την ευγένεια, στοιχεία που γίνονται όλο και σπανιότερα γύρω μας...
    Είναι πραγματικά κρίμα και ελπίζω και εύχομαι να αλλάξεις γην απόφαση σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ελα οποτε θες και οπως θες... καπου στη Γαμβέτα θα περιμένω...
    πολύ καλή διάθεση υπαρχει , πολλά χαμόγελα και άφθονο ψαρικό ...χαχα

    εισαι ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΣ !!! μην το ξεχασεις ποτέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ

    ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΑΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΤΕ
    ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΗΝΑ...ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΗΜΕΡΕΣ
    ΑΝΤΕ ΑΠΟ ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΑΛΙ ΝΑ ΣΑΣ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Παρόλο που δεν ξέρω πολλά από ΤΑ χρησιμοποιώ - συμβουλεύομαι σχεδόν σε όλες μου τις αποφάσεις τις γραμμές Alligator που έμαθα από εσένα τι είναι.
    Κρατάω επίσης κατά καιρούς διαφορά άρθρα που δημοσιεύεις όπως πχ το εξαιρετικό Stock Breakout system δημοσιευμένο την 15/12/2014 που με πολύ απλό και κατανοητό τρόπο δίνεις προτεινόμενες στρατηγικές και σκέψεις

    ΠΟΣΟ ΕΦΙΚΤΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΟ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ Ο ΔΙΟΝΥΣΗΣ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Παντελή, κατ'αρχήν συγνώμη για το πρωϊνό σαρδάμ (σε αποκάλεσα Γιάννη), διαβάζοντας όλους τους προλαλήσαντες αλλά και την αντίδρασή σου, είμαι σίγουρος ότι θα μας ξαναδώσεις τα φώτα σου στο μέλλον. Δεν μπορεί κάπου θα σταματήσει αυτή η κατρακύλα....
    Μάθαμε πολλά μαζί σου και σίγουρα έχεις και άλλες γνώσεις να μας δώσεις !!!

    ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλημέρα φίλε Παντελή
    δεν υπάρχει καμία δικαιολογία από μέρους μας, αλλά... μην το κάνεις γιατί δεν υπάρχουν και πολλές φωνές σαν τη δική σου
    τα είπαν όλα οι από πάνω φίλοι οπότε εγώ θα στο πω τραγουδιστά
    Don't know much about history
    Don't know much biology
    Don't know much about analysis
    Don't write any comments
    ..........................
    But I do know that I love you

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. και λίγο ακόμη...ελαφρώς παραλλαγμένο κι αυτό

    Now I don't claim to be an 'A' human being
    But I' ll try to be

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Αν και η επιτυχία μιας παράστασης κρίνεται από το χειροκρότημα, δεν είναι εκείνο που πάντοτε κρίνει την ποιότητα της. Σε δεύτερη ανάλυση, θα διαπιστώσεις αγαπητέ Παντελή, πως γράφουμε, κυρίως επειδή ικανοποιεί εμάς και το αίσθημα της προσφοράς. Οι αναγνώστες δεν θα επαινέσουν, παρά μόνο αν θελήσουν να κολακέψουν, ή θέλουν κάτι. Μην κάνεις το λάθος να μετράς την αξία σου με τα σχόλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. κλμ
    και...ηρέμα.
    εχουμε φαει ολοι τις κλωτσιες και τα μπουνιδια ,ασχετο αν μερικοι δεν το μολογανε .
    βρες καποιον που δεν εχει αρπαξει η κριση ψυχικα ,οικονομικα,"γυναικο-λογικα"(ωχ
    παλι το μνί)
    παντα ειχα μοτο dont give up.
    η προσκληση οταν περασεις ,παντα ανοιχτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ta ειπαν ολα οι προηγουμενοι Παντελη !μια καλημερα...!!μενουμε επι των επαλξεων!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Αγαπητέ φίλε ,τώρα διανύουμε τον Γολγοθά και μάλλον είμαστε στην κορυφή,
    σε λίγο θα έρθει ο θάνατος και μετά θα ζήσουμε την ευλογημένη ανάσταση
    των πάντων ,είναι λογική και κατανοητή η κούραση σε τέτοιες στιγμές ,μα ας κάνουμε λίγο κουράγιο για να ζήσουμε το ποθούμενο και το ποθούμενο θά ρθει σε όλα μέσα στην ζωή μας, ας κάνουμε λοιπόν κουράγιο να περάσουν τα δύσκολα να χαρούμε την ανάσταση αλλά ,ποτέ μην το βάζεις κάτω ποτέ,ποτέ ποτέ .
    Είσαι ένα σοβαρό σημείο αναφοράς για εμάς την μαρίδα,και σευχαριστούμε για την πολύτιμη βοήθεια και φυσικά δεν θέλουμε να σε χάσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Καλημέρα και απο μένα Παντελή. Θέλω να σου πω και γω ένα μεγάλο ευχαριστώ για όλα αυτά τα χρόνια που μας κάνεις παρέα με τις υπέροχες αναλύσεις σου και να σου ζητήσω και γω από την πλευρά μου συγνώμη που ήμουνα ένας σιωπηλός αλλά καθημερινός αναγνώστης σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου