Πρωινη ματια στον γενικό δεικτη


Καλημερα σας ...ανοδικη συνεχεια για το Xαα η χθεσινη που πλησιασε το επιπεδο (595)που ειχαμε αναφερει στο σχολιο της Δευτερας ...εκανε υψηλο 591,27 ...οπως βλεπετε στο διαγραμμα στην spandband 589 ..και διορθωσε
Ηδη εχουμε ενα νεο low fractal στο



571,82 που θα μπορουσε να ειναι και το στοπ μας το κοντινο ..ενω το στοπ λονγ παραμενει στο 559 οπως εχουμε πει στο σχοιλο της Δευτερας
Θεωρω πιθανη την διορθωση προς τις χαμηλοτερες spandbands..580 ...576 πριν την προσπαθεια για υψηλοτερα προς το 595 ...με την   τελευταια spandband στην περιοχη 602 τωρα ,που δυσκολα την προσεγγίζει

ο spandoscillator μας εχει ακομη θετικους με υποσχεσεις για υψηλοτερα ,αλλα και σε διορθωση δεν μας χαλαει την λονγκ εικονα .


καλημερα σας με υγεια και ομορφη διαθεση !!

Σχόλια

  1. Kαλημερα σας ..οπως βλεπετε ο "δρομος" για το δωματιο trading stories ειναι διπλα σας ...οταν ολοκληρωθει η αποστολη προσκλησεων θα μπορειτε να μπαίνετεμε κλικ στην εικονα στο ..προσωπικο μου "δωματιο" σκεψεων για μετοχες που παρακολουθω
    Ο λογος που εγινε ειναι για να γνωρισω τα ατομα που μου κανουν την τιμη να με διαβαζουν και οχι τιμωριας για κανεναν ..εξαλλου οσοι στειλετε αιτηματα θα παρετε την προσκληση .
    Καλημερα σας και καλη τυχη στις μετοχικες σας αναζητησεις ..χρειαζεται και η τυχη για μια επιτυχημενη κινηση .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα!Πολύτιμη η βοήθειά σου .Θα ήθελα και εγώ να γραφτώ σε ενδεχόμενο forum Που θα φτιάξεις.Σε ευχαριστώ.
    Ανδρέας
    kremastos@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα φίλε Παντελή και σε όλη την καλή παρέα.Η φωτογραφία που ανέβασες σήμερα είναι όλα τα λεφτά,πάνω και από κέρδη και διαγράμματα.Καλή συνεδρίαση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα ήθελα και εγώ να γραφτώ.Πολύτιμη η βοήθειά σου.Σε ευχαριστώ Μιχαλης dionisos.drama@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημερα σας ..Γεια σου Γιαννη ,με προβληματα ξεκινησε η συνεδριαση ..κολλησαν τα μηχανηματα εκει στο Χαα ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα αγαπητέ Παντελή και στην καλή παρέα! Κι εγώ ευχαριστώ για τη ...συντροφιά, το ήθος και τη γνώση! Φυσικά και ενδιαφερομαι να γραφτω. Το μειλ pan.sofios@gmail.com
    Ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα σας έχω στείλει email στο spandfarm για τη εγγραφή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα θα ηθελα και εγω να εγγραφω στο φορθμ .Σας ευχαριστω.
    deltaskilo@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σσσσσσσσσ ανεβαινει η ΔΕΗ ..εκανε υψηλο 2,90 κοντα στο 2,93 που ειναι αντισταση ..μαλλον την ωρα που ειχε πεσει "σκοταδι" στο Χαα και ειχε βλαβη τους επιασε στον υπνο ..στο 2,83τωρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλημερα ,καλη επιτυχια στην νεα προσπαθεια σας.Θα ηθελα εαν και εφοσον το επιθυμειται να με προσθεσεται στην λιστα το email μου ειναι panarcad@yahoo.gr
    ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. γειά σου Παντελή!
    υπέροχη η φωτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλο μεσημερι ..θα παρει λιγο περισσοτερο χρονο απο οτι υπολογιζα γιατι τα μειλ σας ειναι πολλα και ο χρονος περιορισμενος ,ελπιζω να μπορεσω μεχρι τελος του μηνα να τελειωσω ...
    Γεια σου Νικολα ,νομιζω εχω το email σου ...ναι ειναι ομορφη φωτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλησπέρα στον οκοδεσπότη και σ΄όλη την παρέα...


    τελικά Παντελή εχεις πολλούς αναγνώστες...περισσότερους απ ότι υπολογιζες !!!

    και ο Βόλος δηλώνει παρών ;-)

    ευχαριστουμε για όλα και πάνω απ όλα για την ανιδιοτελή προσφορά σου και τη διάθεση σου να βοηθάς και να χαμογελάς !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα σας.Η βοήθεια που προσφέρετε με τις γνώσεις σας και ειδικά τα σχόλια σας για όποιον δεν τα καταφέρνει πολύ καλά με τα διαγράμματα είναι πολυτιμότατη.Θα επιθυμούσα και εγώ μια πρόσκληση.Ευχαριστώ εκ των προτέρων jlekakis@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. γεια σου Χρηστο ..εσενα θα σου στειλω ενα διαρκειας για το οακα ..δεν πιστευω να θες για τον ολυμπιακο βολου ..φιλια στην οδο γαμβετα και τριγυρω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. μιλαμε ειναι και μεγαλος ο δρομος από μονος του ....θες και τριγύρω να δωσω ????γεια σου γατε Παντελη ...παλι με εκανες να χαμογελάσω ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΝΤΕΛΗ.ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΟΥ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΥΣΚΟΛΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ.ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΒΑΛΕ ΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.ΤΟ MAIL MOY EINAI:peter28860@gmail.com.ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλησπέρα σας!Αλλη μια περίεργη αυνεδριαση στο ΧΑ.Σημερα η ΔΕΗ πέρασε το 2,78 και κινήθηκε προς το 2,90€ Εγω προσωπικά την έδωσα στα 2,87€αγορασμένη στα 2,65€Καλο απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλησπερα σε ολους, καλησπερα Παντελη..θεωρω καλο το κλεισιμο σημερα εφοσον περασε το 585, δεν μενει παρα να δουμε την βοηθεια των τραπεζων για να προσεγγισουμε και να περασουμε τις 600 μοναδες στον ΓΔ.

    Παντελη σου εχω στειλει mail για την προσκληση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εγω προσωπικά πιστευω οτι είμαστε στο κανάλι 585-610 μονάδων.Η ιστορία θα μας το πει συντομα.....Παντελη ευχαριστούμε για την φιλοξενία στο χώρο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. φιλε παντελη την καλημερα μου, το μειλ μου ειναι το chris71pen@gmail.com
    θα χαιρομουν να λαβω την προσκληση σου,ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Η βοηθεια σου ειναι σημαντικη...thanasis_kaplanis@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Θα ήθελα και εγώ να γραφτώ.Πολύτιμη η βοήθειά σου.Σε ευχαριστώ. Πολυ Παντελη Ξερεις οτι σε διαβαζω καθημερινα το mail μου ειναι athviska@ hotmail

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΝΤΕΛΗ.ΜΕΤΑ ΑΠΟ 25 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΜΕ ΑΓΟΡΕΣ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ.ΘΑ ΗΤΑΝ ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΝΑ ΣΕ ΔΙΑΒΑΖΩ.ΤΟ emailΜΟΥ ΕΙΝΑΙ. ioann.kostas@gmail .com ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλησπέρα Παντελή,σου έστειλα και εγώ email ,αλλά ακόμα δεν μου έχεις στείλει πρόσκληση ,σε παρακαλώ όπως μου αποστειλεις διότι οι εκτιμήσεις σου είναι ρεαλιστικές.Με εκτίμηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου