Σχολιο για Γενικο δεικτη







Με καλο κερι πανω απο την αντισταση 585 εκλεισε η εβδομαδα συνεχιζοντας την θετικη εικονα του Οκτωβριου..

Στο εβδομαδιαιο διαγραμμα εχουμε  κλεισιμο πανω απο τα σαγονια του αλιγατορα και με την ταση να ειναι bullish και στο εβδομαδιαιο διαγραμμα,και με λονγκ κερια ,αν και θα ηθελα ενα high fractal πανω απο τους κινητους μας και εν συνεχεια διασπαση του για να πιστοποιήσω την θετικη εικονα και την πορεια προς το 659 και πολυ πειρσσοτερο προς το 731  .Σε καθε περιπτωση το στοπ λονγκ σε αυτη την φαση με την εικονα στο εβδομαδιαιο την σημερινη ειναι στο 547

Θετικο σημαδι ακομη ,οτι συνεχιζει να κλεινει πανω απο τον spandMA 4 εβδομαδων ..απο 15/7

Στο ημερησιο ειμαστε απεναντι στην αντισταση 591,27 και  αν εχουμε κινηση πανω απο εκει  ..βρισκουμε  την spandband  στο 594..και μπορει να χτυπησουμε και το 600 ..η τελευταια spandband στο 608 ..μμμ λιγο δυσκολο μου φαινεται να ξεφυγουμε αμεσα τουλαχιστον πανω απο εκει .
Σε διορθωση  καλο ειναι  να μην κινηθουμε κατω απο το 571 και με την εικονα στο ημερησιο την σημερινη στοπ λονγκ στο 560
Ο spandoscillator παραμενει θετικος  ..και εχει ακομη χωρο να κινηθει ανοδικα.
Το τοπιο στα ξενα χρηματιστηρια ειναι "θολο" στην Αμερικη εχουμε τις εκλογες και εκει οι δεικτες ειναι σε σταση αναμονης κοντα στα υψηλα τους .
Ο DAX εναι σε ενα ευρος 800 μοναδων εδω και δυο μηνες (10000-10800) ...χωρις ξεκαθαρο σημα
Σε αυτο το τοπιο προσπαθει να κινηθει και το δικο μας ρηχο χρηματιστηριο ,δίνοντας ευκαιριες κερδων απο την κινηση μετοχων ..ΜΥΤΙΛ ,ΓΕΚΤΕΝΑ ,ΙΝΛΟΤ κλπ μετοχες 

Καλο Σαββατοβραδο και ομορφη Κυριακη με υγεια !!

Σχόλια

  1. Καλησπέρα Παντελη!Οπως παντα ενδιαφέρουσα ανάλυση του ΓΔ.Ισως την Δευτέρα να εχουμε πρωινή πτωτική διαθεση λόγω της μη αναβάθμισης που περιμέναμε...Οσον αφορα το private Εχω παρει πρόσκληση και ήθελα να μάθω ποτε ξεκινάμε...Καλο ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαλησπερα Μπαμπη ...μα ηδη φιλε εχουμε ξεκινησει ..απλα αφου αποδεχτηκες την προσκληση ...κανε κλικ πανω στην εικονα που βλεπεις διπλα tranding stories και εισαι στο "δωματιο " οπου εχω ηδη παρουσιασει μετοχες
    Η ματια μου ειναι τεχνικη ...δεν βασιζεται σε ειδησεογραφια ,μπορει να ετρεξε την Παρασκευη η αγορα μας λογω καποιας πιθανολογουμενης αναβαθμισης ,αλλα η εικονα ειναι θετικη ...πιθανον την Δευτερα να εχουμε διορθωση λογω της μη αναβαθμισης ναι ,αλλα η τεχνικη εικονα ακομη ειναι θετικη
    Εχω στειλει προσκλησεις σε ολα τα μειλ που ελαβα ...αν δεν εχω στειλει πιθανον δεν ελαβα τα μειλ σας και ειναι στα ανεπιθυμητα ...μπορειτε να μου στειλετε παλι οσοι δεν εχετε δεχτει προσκληση ...βεβαια βλεπω οτι οτι ακομη 25 ατομα δεν εχουν αποδεχτει την προσκληση ...αν οι θεσεις κλεισου λυπαμαι δεν θα μπορεσω να κανω κατι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. στο trading stories ..εχω ανεβασει εκτιμησεις για τραπεζες ..και αλλες μετοχες
    οσοι εχετε προσβαση μπορειτε να τα δειτε .
    καλο Σαββατοβραδο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλησπέρα σας
    έστειλα και εγώ εκδήλωση ενδιαφέροντος στο mail αλλά δεν έλαβα απάντηση ευχαριστώ!!!
    le.xristopoulou@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φιλε παντελη το ενστικτο μου λεει οτι μετα τις εκλογες και με την επικειμενη ανοδο των επιτοκιων,τα πραγματα θα γινουν πολυ ζορικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παντελή καλημέρα,σου έχω στείλει email και ακόμα δεν έχω λάβει πρόσκληση.Παρακαλω οπως μου στείλει στο pnmarkos@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημερα σας ,ομορφη Κυριακη σε ολους
    Χρηστο ,εγω κανω Trading σε αυτο που βλεπω τωρα ..αν αυριο αλλαξει κατι θα αλλαξω και εγω ...σε μια μερα αναλογα με το timeframe που κανεις κινησεις μπορει να αλλαξεις απο λονγκ σε σορτ αρκετες φορες .
    Ο Αμερικανος μπορει να ειναι στα υψηλα του ,αλλα δεν ειμαι σιγουρος οτι δεν μπορει να παει ψηλοτερα .Για την Ευρωπη εχω μια επιφυλαξη ,αλλα και παλι στο trading το ημερησιο η αν θες και δυο ημερων που εγω κανω δεν με απασχολουν κακες η καλες ειδησεις ..πας αναλογα με το λονγκ η το σορτ εκεινης της στιγμης

    Για την Ελλαδα ..μονιμως ζορικα ειμαστε ,εδω μπορουν να σου καθησουν καλες κινησεις με υπομονη

    Για τα μειλ που εχετε στειλει εχω στειλει προσκλησεις σε ολους ,δυστυχως ειναι τοσες πολλες που ο μπλογκερ μου βγαζει μηνυμα υπερβολικος αριθμος ..θα δουμε τι θα γινει ,θα αναγκαστω να σβησω προσκλησεις που ακομη δεν εχετε αποδεχτει και να στειλω σε αλλους που περιμενουν ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα Παντελή,

    Είχα λάβει πρόσκληση και μπορούσα να δω το σχετικό group στο facebook αλλά όχι το blog (σε συνέχεια του link επάνω δεξιά). Κάνω κάτι λάθος?

    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου