ΙΝΛΟΤ

Kαλημερα σας ..παρουσιαζω την μετοχη σαν ενα παραδειγμα ..υπομονης και πως μπορεις ακολουθωντας την μεθοδολογια σου να εχεις μια καλη κινηση ,χωρις να ψαχνεις ειδησεις ,γιατι εκανε η μετοχη την εντονη κινηση (η πτωση αναλογα)

Οπως βλεπετε και στο διαγραμμα μετα απο καιρο ηρθε η Bullish φαση και τα λονγκ κερια (πρασινα) πανω απο τους κινητους μας ..απο εκει και περα ακολουθεις την κινηση και κανεις διαχειριση θεσης



Τωρα η μετοχη ειναι σε διορθωση ..πιθανον να σταθεροποιηθει στην στηριξη της κιτρινης περιοχης ..αν την χασει μπορει να βρεθει και χαμηλοτερα στο 1,10 ...
Αντισταση εχει στο 1,39 και μενει να δουμε αν μπορεσει να κινηθει ψηλοτερα
αφου οπως βλεπουμε και στο εβδομαδιαιο
ειμαστε σε περιοχη αντιστασεων ..και εδω βεβαια βλεπουμε και  την αλλαγη τασης και το λονγκ σημα


η ΙΝΛΟΤ ειναι εκα παραδειγμα ..υπαρχουν και αλλες μετοχες ..ακολουθηστε την μεθοδολογια σας και μην ακουτε τις ειδησεις και τις φημες ...θα μου πειτε ευκολα τα λες ..οχι δεν ειναι παντα θετικα τα σηματα και δεν εξελίσσονται παντα ετσι ομορφα ..υπαρχουν και οι απωλειες ...εκει το πρωτο οπλο σας ειναι το stop loss ..μαθετε να εμπιστευστε πρωτα το στοπ !!

Καλημερα σας καλη κυριακη και καλη εββδομαδα με υγεια 

Σχόλια

  1. Αν θελετε και αλλο παραδειγμα(θετικο) σαν την ΙΝΛΟΤ ..δειτε τον ΜΥΤΙΛ,μας ειχε δωσει λονγκ σημα απο την περιοχη 3,96
    ..αρνητικο την ΑΡΑΙΓ που ειχε δωσει σημα εξοδου και σημα σορτ με την κινηση της κατω απο το 7,92 ..εδωσε μετα καποιο λονγκ σημα96,60) χωρις καποια εντονη κινηση..και παλι εξοδο καΙ σορτ με κινηση κατω απο το 6,80 ..ακομη παραμενει σορτ ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερα παντελη.αν και δεν μας εδωσε η moodys την αναβαθμιση ελπιζω να κινηθουμε ψηλοτερα αυτη την εβδομαδα.καλο σαββατοκυριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα κύριε Παντελή όπως και στους υπολοίπους! Έχω στείλει κ εγώ mail στις 12/10 αλλά προς ώρας δεν έχω λάβει απαντητικό. Σε περίπτωση που είμαι στα "ανεπιθύμητα", εκφράζω δια του παρόντος την επιθυμία μου για την "ιδιωτικοποίηση
    " μου επίσης. Το mail μου είναι petrosakellaris77@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα και απο εμενα
    Σας έστειλα 2-3 φορες δεν εχω λάβει πρόσκληση, ελπιζω να προλάβω μια θέση.
    Ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με τις προσκλησεις εχει γινει ενας μικρος χαμος ..εχω στειλει σε ολα τα μειλ που πηρα ,αλλα απο 12 του μηνος δεν τα εχουν αποδεχτει πολλα ατομα ..και δεν με αφηνει ο μπλοκερ να στειλω αλλες αιτησεις ....αρα οσοι απο 12,13 δεν εχετε αποδεχρει τις προσκλησεις σημανει οτι εχετε μικρο ενδιαφερον θα διαγραφουν και θα σταλουν σε αλλους ,χωρις παρεξηγηση ..και καθε μερα θα διαγραφοναται και αλλες ωστε να σταλουν σε αυτους που ενδιαφερονται πραγματικα και οχι ετσι να ριχνουμε μια ματια οποτε εχουμε διαθεση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μολις πηρα την προσκληση
    Καλη επιτυχια στην νεα προσπαθεια .
    Ευχαριστω !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα , την πρόσκληση που την βλέπω ;
    Στον πίνακα ελέγχου του blogger δεν βλέπω κάποια ειδοποίηση για πρόσκληση και μου την έχεις στείλει 3 φορές Παντελή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπερα
    εχω στειλει και εγω mail αλλα δεν ελαβα προσκληση.
    primestarphone@gmail.com
    Ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. την προσκληση θα την δειτε στα μειλ σας απο εκει θα κανετε αποδοχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τελικά την είχα λάβει , αλλά δεν ήταν στά εισερχόμενα . Όσοι δεν την έχουν λάβει ας δούν στην επιλογή όλα τα μυνήματα ή ανεπιθύμητα .
    Ευχαριστώ πολύ Παντελή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τελικά την είχα λάβει , αλλά δεν ήταν στά εισερχόμενα . Όσοι δεν την έχουν λάβει ας δούν στην επιλογή όλα τα μυνήματα ή ανεπιθύμητα .
    Ευχαριστώ πολύ Παντελή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. παντελη εψαξα το μεηλ μου δεν εχω λαβει τιποτα.ευχαριστω.peter28860@gmail.com.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπερα Παντελη...εχω στειλει και εγω μυνημα αλλα προσκληση ακομα δεν...

    βαζω παλι το mail και εδω

    panosman123@yahoo.gr

    Σχετικα με την αγορα πιστευω πως Πεμπτη-Παρασκευη θα εχουμε συγκινησεις μιας και εχουμε Ντραγκι και Παραγωγα αντιστοιχα..
    καλο μας βραδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλησπερα Πανο σου εστειλα προσκληση ψαξε στα μειλ ..ισως ειναι στα ανεπιθυμητα ..Visariona εισαι μεσα νομιζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπερα μολις το ειδα....εχω κανει αποδοχη σε ευχαριστω !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ευχαριστώ κ.Παντελή για την πρόσκληση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλή μέρα και καλή βδομάδα φίλε Παντελή και σε όλη την καλή παρέα.Με χαρά βλέπω βροχή αιτημάτων ενδιαφέροντος για την νέα προσπάθεια χρηματ/κής ενημέρωσης κλπ.Αυτό από μόνο του τα λέει όλα,φίλε Παντελή,νάσαι πάντα καλά.Με τις 575 μ σαν στήριξη και την περιοχή 605-613 αντιστάσεις αισιοδοξούμε αυτή τη βδομάδα να πάρουμε χαρά και από το ταμπλό.Καλή συνεδρίαση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Kαλημερα σας καλη εβδομαδα σε ολους ...χαλαρα ξεκινησαμε προς το παρον και εδω και εξω σταση αναμονης βλεπω ..πτωτικα βεβαια θα δουμε αν ενταθουν οι πιεσεις αργοτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΒΙΟ...ετοιμαζει κινηση.!!....ποσο αλλο πανω εχει η FRIGO;?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου