Εικονα μετοχων FTSE και Δεικτων Χαα



Καλημερα σας η εβδομαδιαια  μας "φωτογραφικη "ματια στα ημερησια διαγραμματα των μετοχων του δεικτη υψηλης κεφαλαιοποιησης ,αλλα και των δεικτων ...με τα στοπ long ..short...εχω προσθέσει και ενα traillig stop συμφωνα παντα με το συστημα μου και την μεθοδολογια μου
Επισης εχω και μια εικονα συμφωνα με την μεθοδολογια μου για τα εβδομαδιαια διαγραμματα δεικτων και μερικων μετοχων του Ελληνικου χρηματιστηριου ,και ειναι μια χαρτογραφηση της αγορας μας απλα και οχι προταση για πραξεις







Καλημερα σας με υγεια !!!

Σχόλια

  1. Καλημέρα Παντελή...και σε όλους τους φίλους...Τι να λέμε τώρα...΄πιο απλά δε γίνεται...καλές βόλτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερα Παντελη , καλημερα σε ολους και χρονια πολλα και καλα σε οσους και οσες γιορταζουν!
    Τι να πουμε για την αγορα, εγινε μαζεμα και μειναμε παλι με τα χαρτια στο χερι, τωρα αυτο δεν ξερω αν ειναι καλο για την συνεχεια, το σημειο που εκλεισε χτες ο ΓΔ δινει ακομη καποιες ελπιδες..απο Δευτερα θα δουμε.
    Ετσι απλα και κατανοητα φιλε ...ακομη και μικρα παιδια μπορουν και σε διαβαζουν, σε ευχαριστω πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα κι από μένα Παντελή. Τώρα θα φάμε για μεσημέρι....Εκεί στα μέρη σου ήμουν σήμερα...
    Βλέπω εδώ..Τι έφτιαξες βρε θηρίο!!! Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπερα ,ομορφο βραδυ να εχετε (εχουμε) ...την αλλη φορα που θα εισαι στα μερη μου πειρατη στειλε μνμ ..μπας και κανουμε κανενα "γιουρουσι" για κανενα ουζο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλησπέρα Παντελή και σε όλους επίσης. αυτό το ανοδικό είχε δύναμη. μήπως τώρα είναι ώρα για μικρή ανάπαυλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μετά χαράς Παντελή να σου στείλω μνμ να βρεθούμε να κάτσουμε να τα πούμε.Θα σου πω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Άψογος!!! ευχαριστούμε, καλή Κυριακή κ καλή εβδομάδα να έχουμε!!!!
    Μιχάλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου