Δεικτης Τραπεζων

Καλησπερα σας ,συνεχισε την δυναμικη κινηση που ειχε αρχισει απο χθες και περασε σημερα χωρις προβλημα αντιστασεις 798 ..815 και σταματησε στην αντισταση 837,74 .. αν κινηθει πανω απο αυτη επομενη περιοχη -στοχος ειναι στο 848-858 ,πριν την αντισταση στο 886 και οι προοπτικες με τα σημερινα δεδομενα δειχνουν και ψηλοτερα επιπεδα .
Προς το παρον οι spandbands μου δειχνουν οτι ειναι στην προτελευταια μας λωριδα 840 με την τελευταια στο 885 και οσο ειμαστε πανω απο την μεσαια μας λωριδα στο 768 που ειναι σημερα ,ειμαστε στα μονοπατια των Long  
Stop long  σε  αυτη την φαση στο 752 




Σχόλια

  1. Καλησπερα Παντελη...το γραφω εδω γιατι εβαλες νεο ποστ, επεσες με "χειρουργικη ακριβεια μεσα φιλε"(ΕΥΡΩΒ), σε ευχαριστω πολυ, τα εδιωξα στον στοχο μου που ηταν το 0,65...ειχα βαλει εντολη μαλιστα απο το πρωι, σαν κατι σημερα να μου το ελεγε, δεν προλαβα να κανω και διορθωση να παρω κατι παραπανω..αλλα δεν με πειραζει ας παρουν και αλλοι, μην ειμαστε και πλεονεκτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα Πανο ..αν και ειμαι "λατρης"της ΕΥΡΩΒ αυτη την φορα ειχα στραφει στην ΕΤΕ κυριως και την ΑΛΦΑ ..οι τραπεζες δινουν γρηγορα κερδη και ειναι για ημερησιο trading .
      Για την ΕΥΡΩΒ εγραψα την γνωμη μου στο σχολιο δεικτη τραπεζων
      Η ΑΛΦΑ ειναι απεναντι στην αντισταση 1,91..1,95 και τεχνικα μπορει να δει και περιοχες 2 ευρω και υψηλοτερα
      Η ΕΤΕ περασε αντιστασεις0,269 ..0,273 και μπορει να βαλει στοχο το 0,29

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου