Γενικος δεικτης (μηνιαιο διαγραμμα)

Καλημερα σας ,καλο μηνα με υγεια ...και κερδη στις μετοχικες σας επιλογες και βεβαιως σε καθε σας δραστηριοτητα !!
Με καλο μηνιαιο κερι εκλεισε ο Απριλης πανω απο την αντισταση 659 και στοχευει προς την επομενη περιοχη 730-750 ..και με την ελπιδα οτι θα διασπασει την καθοδικη trendline X
Τα σημαδια που εχω ειναι θετικα τεχνικα συμφωνα  με τα σημερινα δεδομενα ..και οσο θα ειναι πανω απο τον κινητο μου 12 μηνων (τωρα στο 625) θα εχω θετικες μακροχρονιες σκεψεις ,αφου και η φαση μας ειναι bullish ..και τα κερια long και η πρτη ενδειξη απο το δεικτη μου ειναι θετικη και θα γινει θετικοτερη αν περασει το 0 .Στηριξη εχουμε στο μηνιαιο διαγραμμα στο 602

Σχόλια

  1. Καλημερα καλη εβδομαδα, λευκος καπνος και να δουμε αν θα συνεχισει πρασινη η αγορα μας η' θα ισχυσει το πουλα στην ειδηση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα σε όλους. Καλή βδομάδα και καλό μήνα. Ευχαριστούμε Παντελή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημερα και καλό μήνα Παντελή και σε όλους τους φίλους...το sell in May υπόψη αλλά προς το παρόν δε βλέπω να παίζει...μάλλον καλές ειδήσεις θα έχουμε...με μειώσεις φορολογία κλπ....καλή σας συνεδρίαση σε όσους επιχειρούν καθημερινώς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημέρα και καλό μήνα Παντελή με υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπερα σας ..τρεξιμο λογω υποχρεωσεων απο το πρωι ..καλα παει το "μαγαζι" ..με φορα για το 750 ..δεν φοβαται το πουλα τον μαη Κωστα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα! η Ετε δείχνει να έχει κι άλλη άνοδο; Ποια είναι η τεχνική αντίσταση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ειχε μια δυσκολια συνδεσης σημερα με το ιστολογιο,χωρις να φταιω εγω ...τωρα νομιζω ειναι ενταξει
    Γκλορια δεν εχω εικονα Ετε τωρα ,θα τις δουμε πιστευω το βφαδυ τις τραπεζες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το χρηματιστηριο τρεχει....αλλα η Χαλκορ και η Γεβκα...πεισμονες μουλαρες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου