Εικονα τραπεζικων μετοχών


Καλημερα σας ,προσπαθησα να παρουσιασω την εικονα που εχω για το τραπεζικο δεικτη και τις μετοχες των τραπεζων σε ενα πινακα ,συμφωνα παντα με την δικη μου μεθοδολογια
Οπου εχουμε bullish ..εχω φαση Bullish και κερια λονγ ..οπου ειμαστε neutral ..η φαση ειναι bearish ,αλλα ακομη εχουμε κερια λονγκ
Η εικονα που εχω απο τους δεικτες που παρακολουθω ..ειναι με σημα εισοδου απο τον cycle indicator (πρασινο..η ακονη δεν εχω και ειναι κοκκινο =ΠΕΙΡ)
Ο spandoscillator ..αν και σε ολες τις τραπεζες ειναι σε εδαφος θετικο-λονγκ ..μου εχει δωσει προς το παρον σημα εξοδου ...
Προς το παρον λοιπον θεωρω οτι εχουμε μια αντιδραση οπως μας δειχνει και ο cycle indicator ..αλλα ο spandoscillator δεν ακολουθει .
Απο τις spandbands που παρακολουθω και μου δειχνουνπεριοχες που μπορουν να κινηθου οι τραπεζες ,εχω να παρατηρησω οτι για ολες τις τραπεζες εχουν ανοδικη διαθεση ..

Απο τις τιμες που βλεπω σας παρουσιαζω στον πινακα τις ακραίες τιμες .ανοδικα ..και καθοδικα συμφωνα με τιμες κλεισιματος 26/5 ,καθως και την μεσαια μας ...θελω να ειμαστε πανω απο την μεσαια spandband που την θεωρω ισορροπίας αγοραστων /πωλητων

Εκτιμηση μου οτι δεν θα χρειαστει να φτασουμε στην  κατωτερη spandaband ..εκτος συγκλονιστικου απροοπτου ..ενω οι πιθανοτητες να κινηθουμε πανω απο την μεσαια ειναι πολυ περισσοτερες ,οπως και η κινηση προς τις  ανωτερες spandbands.

Σχόλια

  1. Kαλημερα σας ,καλο Σαββατοκυρικο να περασετε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα και καλό Σ/Κ με χαρά και λίγη ανεμελιά! Να φροντίσουμε λίγο και τις μπαταρίες!😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα.Καλό Σ/Κ.
    Δεν την βλέπω την ανεμελιά Παναγιώτη. Πάω για κάρτα καυσαερίων, μετά super.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα σας, καλημέρα Παντελή....μας έφτιαξες πάλι , σε ευχαριστούμε πολύ για την πολύτιμη βοήθεια σου!
    Να περάσετε όλοι ένα όμορφο (Βροχερό σε πολλές περιοχές) Σάββατο ...
    Να υπενθυμίσω και από εδώ πως σήμερα γιορτάζει ο Άγιος Ιωαννης ο Ρώσος στο Προκοπι Εύβοιας, χρόνια πολλά φίλοι μου και να μας έχει όλους γέρους και δυνατούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. http://www.capital.gr/agores/3214812/exi-nees-metoxes-sti-sunthesi-tou-genikou-deikti-tou-x-a#.WSktTfv-nPQ.twitter αλλαγές στους δείκτες... Φεύγει η Τενεργ από τον 25αρη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστούμε Κ. Παντελή καλο Σ/Κ σε ολους

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου