Σελίδες

Τρίτη 9 Μαρτίου 2021

...Ενα χρονο μετά ..

 



..Ενα χρονο μετα την "καραντινα" ενημερωσης απο το στεκι του γατου ,αισθανομαι την αναγκη να στειλω τα χαιρετισματα μου σε ολους τους παλαιους φιλους -αναγνωστες του ιστολογιου και να ευχαριστήσω ολους εσας που στελνατε e mail ολο αυτο το διαστημα της αποχης μου απο την ενημερωση του ιστολογιου για να μαθετε για εμενα


..Ενα χρονο μετα τον αρχικο πανικο των αγορων αρχες Μαρτιου 20 ,οι αγορες εχουν ανακαμψει και πολλες μαλιστα κινουνται σε υψηλοτερα επιπεδα ..το δικο μας Χρηματσιτηριο βεβαια πασχιζει να κινηθει προς τα υψηλα του 2020 ..με ευοιωνες προοπτικες ,συμφωνα παντα με τα τωρινα τεχνικα  δεδομενα 

..Ενα χρονο μετα εχω αλλαξει και εγω στον τροπο αντιμετωπισης των αγορων και στον τροπο αντιμετωπισης του "πανικου" σε κρισεις .

Ολο αυτο το διαστημα της αποχης απο την ενημερωση του ιστολογιου ,μελετησα και ανεπτυξα ενα νεο risk managment θα ελεγα των κινησεων μου  ,αλλαξα λιγο την μεθοδολογια μου ως προς την διαχειρηση θεσεων,προσπαθωντας να μειωσω τον αριθμο κινησεων .Το αποτελεσμα στο τελος του χρονου( 2020) παρα την απωλεια που ειχε ο γενικος δεικτης του Χαα ,ηταν θετικο για το χαρτοφυλακιο 

..Ενα χρονο μετα ,ανοιξα παλι την επικοινωνια στο στεκι ,με νεα μορφη βεβαια ,αφου το παλαιο ,μετα απο αστοχες ενεργειες μου χαθηκε ..επιστρεφω να δωσω χαιρετισματα στους παλιους φιλους αναγνωστες ,χωρις να υποσχομαι οτι θα εχω καθημερινη ενημερωση σε διαγραμματα ,αλλα δεν σας κρυβω οτι μου ελειψε η επικοινωνια μας και θα ηθελα να μαθω νεα σας .

Τεχνικα για τον Γενικο δεικτη ειμαστε LONG ,με στοχο την περιοχη χασματος ..εκει στις 900 μοναδες αρχικα και βλεπουμε ..το 772 ειναι η περιοχη που δεν θελουμε να χαθει σε αυτη την φαση .

Ενα χρονο μετα δεν ξερω αν ακομη θυμοσαστε το στεκι και ποσοι θα το επισκεφτητε παλι ..αλλα ειμαι εδω ,παντα μαχημος στις χρηματιστηριακες επαλξεις 

4 σχόλια:

Μαρω είπε...

Είναι ένα παράξενο, παράξενο ταξίδι
Να θέλεις να χαθείς στα όνειρά σου
Κι είναι ένα παράξενο, παράξενο παιχνίδι
να θέλεις να εξηγήσεις την καρδιά σου...
Γεμίζω το ποτήρι μου και πίνω τρεις φορές
Γεμίζω το ποτήρι μου και πίνω στην υγειά σας...
Καλωσορίσατε κι απόψε στο ταξίδι μας
Καλόν αέρα στα όνειρά σας
Καλωσορίσατε ξανά με την αγάπη σας
Και τ' αναμμένα φώτα της καρδιάς σας...
Γιώργος Νταλάρας και ο Πάνος και Χάρης Κατσιμίχας
ΚΑΛΗΜΕΡΑ κ. Παντελη

Παντελης είπε...

Καλώς βρεθήκαμε λοιπόν καλό ταξίδι να `χουμε
και από τα άσχημα που έρχονται όσο γίνεται να απέχουμε!!
Καλημερα Μαρω με υγεια και χαρα!!

visarionas είπε...

γεια σου παντελη κ καλη επιστροφη.μας ελειψες πολυ θα σε παρακολουθουμε παντα ενας παλιος διαδυκτιακος φιλος πανος.να εισαι παντα καλα με υγεια.

Ανώνυμος είπε...

καλώς σας βρήκαμε ξανά