Σελίδες

Τετάρτη 17 Μαρτίου 2021

ΑΛΦΑ

 Η μετοχη εκλεισε πανω απο την αντισταση 0,9782..βλεπει το 1ευρω και την αντισταση 1,028 .

Θεωρω οτι καποια στιγμη θα την διασπασει και θα προσπαθησει να κλεισει το καθοδικο χασμα 6/3/2020 ...1,26-1,222 .Η κοντινη στηριξη στο 0,888 ειναι ενα κοντινο στοπ 


Αισιοδοξη η εικονα και απο τον αλιγατορα ....


με τα σημερινα δεδομενα αφου εχουμε καθαρη κινηση πανω απο τους κινητους 


Και μια εικονα που εχω για την μετοχη ..μεσα απο εναν ταλαντωτη που εφτιαξα κατα τηνδιαρκεια της καραντινας ..super mac τον λεω ..χωρις λογο !!!

Συμφωνα με αυτον ..ειχαμε εξοδο απο την μετοχη 20/1/2020 ..προ covid δηλαδη ..στην τιμη  1,87 ..

και σημα νεας εισοδου 30/6/2020 σε τιμη 0,65..απο τοτε ο ταλαντωτης μας εχει λονγκ στην μετοχη ..

** σε αλλη αναρτηση ..θα δουμε τον super mac ..στους 3 βασικους μας δεικτες 

Καλημερα σας με υγεια και ομοορφη διαθεση !!

2 σχόλια:

Κωστας 29 πλεον είπε...

Για ενα γεια απο τα παλια περασα φιλε γατε (ξεκινησα ως Κωστας 18 καποτε- αν με θυμασαι), με οικογενεια πλεον κι ευτυχως με δουλεια ακομη. Χαιρομαι που σε βλεπω να το παλευεις ακομη.Εγω νιωθω κουραση στα 29 μου. Αυτο που γινεται σε αυτο το κρατος ειναι μια βιβλικη καταστροφη σιγα-σιγα, σε δοσεις.Δεν θελω να το ριξω στο μελοδραμα, αλλωστε οπως προειπα για ενα γεια περασα. Να 'σαι καλα φιλε, καλη δυναμη.
ΥΓ. Δεν μπορουν να ξεχαστουν οι παλιες αγαπες, όσο και να μας λιωνει η ζωη. Φυσικα και ειμαι μεσα, ενοψει μαλιστα και μιας μεγαλης κινησης που ισως να διαγραφεται.

Παντελης είπε...

Γεια σου φιλε Κωστα ..και βεβαια σε θυμαμαι ..περασαν τοσα χρονια λοιπον ..απο το 1997 που ξεκινησα να ασχολουμαι με το χρηματιστηριο ,δεν μπορω να πω οτι νιωθω κουραση Περισσοτερο απο το κερδος ,αυτο που με εκανε να συνεχισω να ασχολουμαι με τις αγορες ,ηταν η αναζητηση ,ο τροπος κινησης των αγορων .Δεν ξερω τι εχω καταφερει αυτα τα χρονια ..το παλευω ναι ..αυτη η παλη ισως ειναι η ουσια της ενασχολησης μου με τις αγορες .Ακολουθω αυτο που βλεπω μεσα απο τα εργαλεια που εχω και την μεθοδολογια που εχω δημιουργησει και θελω να εμπλουτιζω αναζητωντας νεα εργαλεια .Δνε ξερω αν διαγραφεται μεγαλη κινηση ,η συνεχεια θα μας το δειξει .Χαιρομαι που ο Κωστας 18 ,εγινε 29 με οικογενεια ..να εχεις υγεια και ευτυχια φιλε μου ,κερδη σε καθε τομεα της ζωη σου και ευχαριστω που ακομη παρσκολουθεις το στεκι μου ..σημαινει οτι κατι καταφερα να προσφερω αυτα τα χρονια που παρουσιαζω την εργασια μου