Σελίδες

Σάββατο 1 Ιανουαρίου 2022

Εκτιμήσεις για το νέο έτος

 Καλη χρονια με υγεια σας ευχομαι .

Το 2021 μας αφησε και με παρακαταθηκη τα σημαδια που εχω ,προσπαθω να δω μεσα απο τα διαγραμματα την συνεχεια των βασικων δεικτων για το Χαα ,αλλα και την συνεχεια για τους δεικτες της Αμερικης DJI ,SP500  και DAX  απο την Ευρωπη .

Οι εκτιμησεις βασιζονται καθαρα στα διαγραμματα και δεν λαμβανουν υπόψιν καμια αλλη παραμετρο 

Στα διαγραμματα ..βλεπετε απλα τα stop η τα σημεια που δεν θελω να χαθουν,ωστε να μεινουν σε ισχυ οι στοχοι που πιθανολογω .Αν βεβαια εχουμε παραβίαση αυτων των στοπ ,θα πρεπει να επαναπροσδιορίσω τον στοχο .

Για τον Γενικο δεικτη λοιπον ,το στοπ σας ειναι γνωστο 853 ...και μεσα απο τα εργαλεια που παρακολουθω μπορω να πιθανολογησω σαν πρωτο στοχο ..



την περιοχη 1052 -1083 

Για τον δεικτη υψηλης κεφαλαιοποίησης FTSE ..


Aν δω σαν στοπ το 1985 ...θα εβαζα σαν στοχο το 2448

Δεικτης Τραπεζων ..το 543 ειναι το σημειο που με ενδιαφερει ,αν και υπαρχουν χαμηλοτερα αλλα σημεια ..534 ...526 που μπορει να μας δωσουν στηριξη ...αν φτασουμε εκει θα επαναπροσδιορισουμε την εκτιμηση για την συνεχεια .


Ο SP500 ειναι ενας "παγκοσμιος" δεικτης ..οποτε η κινηση του θα επηρεάσει και τις υπολοιπες αγορες και σιγουρα και την δικη μου ...εδω το σημειο που θελω να μην χαθει ειναι το 4495 


DOW JONES 


και τελος για τον DAX 


Να επαναλαβω οτι οι εκτιμησεις ειναι μεσα απο τα εργαλεια μου την μεθοδολογια μου και βασιζονται στα στοπ που εχω βαλει ..αν και υπαρχουν και στηριξεις λιγο χαμηλοτερα απο τα στοπ που εχω θεσει ..εγω εχω κανει την εκτιμηση με αυτα τα στοπ ...αν χαθουν αυτα επαναλαμβανω οτι θα γινει νεα εκτιμηση και αναλογα με την εξελιξη της κινησης 

Μενουμε λοιπον στην αισιοδοξη συνεχεια ,αν επιτευχθουν οι στοχοι αυτοι το 2022 δεν ξερω ..ολα θα κριθουν βεβαια στην πραγματικη κινηση των αγορων 

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ..ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΥΧΗ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ !!


Δεν υπάρχουν σχόλια: