Σελίδες

Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2022

Εκτιμησεις για μετοχες (ΟΠΑΠ ,ΟΤΕ )

 Συνεχιζοντας τις εκτιμησεις για μετοχες και την πιθανη κινηση το 2022 ,παντα μεσα απο τα εργαλεια μου και την εικονα των διαγραμματων και με την προυποθεση οτι τα στοπ που εχω τοποθετησει δεν θα παραβιαστουν ...σημερα βλεπουμε τον ΟΠΑΠ ,ΟΤΕ

ΟΠΑΠ σημερα με το βημα πανω απο το 12,68 ,αλλαζει την φαση σε bullish ..συμφωνα με το spandsystem .Εκτιμω οτι με στοπ το 11,83 ..μπορουμε να δουμε κινηση και να βαλουμε τον πρωτο στοχο στην περιοχη 14,84-15,11 .Ενω αν βαλουμε το στοπ στο 11,08 ..μπορει να πιθανολογησω κινηση στο 15,61 Αντισταση προς το παρον εχουμε στο 13,60 ..και μετα στο 13,90 ..θα δουμε βεβαια και την κινηση πανω απο τους κινητους ..και εχουμε χρονο για πιθανη επανεκτιμηση των στοχων ..αν χτυπηθουν τα στοπ που εχω θεσει .

Ο κινητος μου 12 μηνων ειναι στο 11,73 ..οποτε οσο ειμαστε πανω απο αυτον θεωρω οτι ειμαστε "καλα".


ΟΤΕ ..εκτιμω οτι με στοπ το 14,90 ..πρωτος στοχος ειναι η περιοχη 17,50-17,74 ..

Αντισταση η περιοχη 16,83-16,70 

Σημειο προσοχης το 15,94 και θα ελεγα οτι θα ηθελα βημα πανω απο το 16,70 

Ο κινητος μου 12 μηνων ειναι λιγο κατω απο το 14,90 ...στο 14,73 ...οποτε οσο ειμαστε πανω απο εκει ,θεωρω μακροπροθεσμα οτι ειμαστε "καλα" 

Να θυμίσω οτι οι εκτιμησεις ισχυουν οσο τα στοπ δεν παραβιαζονται ..και οτι δεν κανω προταση για τις μετοχες ..και το κυριοτερο οτι μπορει να κανω και λαθος ..οτι παρουσιαζω ειναι μεσα απο μελετες δικων μου δεικτων κινητων και εργαλειων ..

Δεν υπάρχουν σχόλια: