Σελίδες

Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2022

ftse Large εβδομ και εβδομαδιαια εικονα μετοχων του

 FTSE Large weekly ..Bullish/long ...stop long 2052 ..

Αναμεσα στις spbands weekly 2291-2362...αντισταση στο 2371 

οι κινητοι στην περιοχη 2169-2137 ειναι μια περιοχη στηριξης αν υπαρχει  διορθωση και πιεση 

θεωρητικα απο το 2052 που εχουμε στοπ λονγκ στο εβδομαδιαιο ...ο στοχος που εχω ειναι στο 2461 ..κατι που επιβεβαιωνεται και απο την κινηση που εχουμε απο το 2195 


και η εικονα που εχω απο τα εβδομαδιαια διαγραμματα μερικων μετοχων του δεικτη υψηλης


 κεφαλαιοποιησης ,τις βλεπετε στον πινακα που ακολουθει .


 η εικονα ειναι μεσα απο το συστημα μου spandsystem ..οπως και τα στοπ που εχουμε ..ειναι θεωρητικα ολα και μπορει να ειναι και λαθος βεβαια ....μια απλη αποτυπωση κανω της εικονας που εχω εγω .

Καλη εβδομαδα με υγεια!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: