Σελίδες

Τρίτη 31 Μαΐου 2022

Mηνιαία ανασκόπηση (ΓΔ ,ΔΤΡ ,FTSE Large)

 Η εικονα της αγορας μας μεσα απο τα μηνιαια διαγραμματα ,παραμενει θετικη ,μεσα απο το spandsystem

Γενικος δεικτης ..Bullish /long τεχνικο στοπ λονγκ 788 

θετικο οτι ειναι πανω απο τον κινητο μου 12 μηνων (885) και θεωρω και θετικο οτι αυτος ο κινητος ειναι πανω απο τον κοκκινο κινητο 841 ,οποιος θεωρω ειναι και μια στηριξη σε διορθωση 

Θετικο επισης και η κινηση πανω απο την μεσαια band 12 μηνων 853..με επομενη ψηλοτερα band 980 



Για τον γενικο δεικτη ..θα τολμησω μια κυματικη σκεψη ..με πρωτο στοχο περιοχη 981-1023 

ΔΤΡ μηνιαιο Bullish /long ..τεχνικο στοπ λονγ 495 ..
θετικο το κλεισιμο πανω απο τον κινητο μου 12 μηνων 590 και το λαμβανω υποψιν σαν στοπ ,αφου απο τον Μαιο 21 εχουμε μηνιαια  κλεισιματα πανω απο αυτον .

και η εικονα του μηναιου διαγραμματος για τον δεικτη υψηλης κεφαλαιοποιησης FTSE ειναι Bullish /long ..με τεχνικο στοπ λονγκ στο 1884 ..αλλα δεν θα ηθελα κλεισιμο και εδω κατω απο τον κινητο μου 12 μηνων 2099..η εστω κατω απο την μεσαια Band 12 Μηνων 2055

Η εικονα και στους τρεις βασικους δεικτες ειναι θετικη συμφωνα με το spandsystem ...αλλα και μεσα απο τον κινητο μου 12 μηνων ,αν το δουμε σαν ενα κριτήριο .Και για τους τρεις δεικτες η εικονα μεσα απο το target system ειναι θετικη με τα σημερινα δεδομενα ,οποτε διαγραμματικα εχω θετικες σκεψεις ,παρα τα υπολοιπα γνωστα ,αρνητικα γεγονοτα .

Καλο μηνα με υγεια !!!





Δεν υπάρχουν σχόλια: