Σελίδες

Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2022

Σχόλιο για ΓΔ -ΔΤΡ (9/9) και ημερησιο σχολιο 12/9 για ΓΔ ,ΔΤΡ,FTSE ,ΔΕΗ ,ΠΕΙΡ και DAX )

ΓΔ εβδομαδιαιο διαγραμμα  



Τελικα "σωθηκε" η εβδομαδα με ενα "καλο" κερι με κλεισιμο σχεδον στο υψηλο εβδομαδας  και με προοπτικες να συνεχισει ψηλοτερα προς τους κινητους και πανω απο την μεσαια μας spband 20 εβδ 855

Η κινηση ειναι αναμεσα στις 799 -855 ,

Παραμενει βεβαια bearish /short ..με stop short 902 ...και πανω απο εκει θα αλλαξει και η φαση στο εβδομαδιαιο διαγραμμα .Σε αυτη την φαση θα ηθελα ενα low fractal στο 818 και τις επομενες εβδομαδες να κινηθουμε πανω απο την περιοχη 902-904 για να αλλαξει και η φαση 

Στο ημερησιο επισης παραμενουμε bearish /short ..με  τεχνικο στοπ short το 902 .

Ειμαστε σε αντιδραση ..που μπορει να εχει βηματα 850-854 ...860 -866 ....871 ,ενω θεν θα ηταν εκπληξη μια κινηση προς τον απλο 200αρη 879

Στο 867 η μεσαια spband 20 ημερων ..και θετικο θα ηταν το κλεισιμο πανω απο αυτην 

Σε θεση λονγκ ....στοπ στο 818 


και με το fractal system ...παραμενει το short με το στοπ να ειναι στο 874 ..με την εξελιξη της κινησης και με τα νεα δεδομενα αυτης της εβδομαδας θα εχουμε νεα τιμη 

ΓΔ ημερησιο fractal system ..SHORT ..


ΔΤΡ ημερησιο fractal system SHORT ..stop short 564 ..σε θεση λονγκ το 513


ΔΤΡ ημερησιο spandsystem ..bearish /short ..τεχνικο στοπ απο το συστημα 590 

σχεδον εφτασε τους κινητους ..θεωρητικα μπορει να κινηθει ψηλοτερα ..567 ..582 ..να δοκιμασει τον απλο 200αρη 589 ...αυτα στην θεωρία ..δειχνει "δυναμη" στην αντιδραση ...θα δουμε στην πραξη 


ΔΤΡ εβδομαδιαιο ..Bearish /short ...stop short 601



H διαγραμματικη εικονα που εχω μεσα απο την δικη μου οπτικη και μεθοδολογια δεν σημαινει οτι ειναι και σωστη .

Η σκεψη μου πλεον ειναι να γινει το ιστολογιο περιορισμενης προσβασης ..ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΦΙΛΟΥΣ -ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ που κατανοουν οτι εδω παρουσιαζω την δικη μου μεθοδολογια και σκεψη για τις αγορες και μετοχες και οτι ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ 

Γιαυτο οποιον ενδιαφερει η μεθοδολογια μου   Και θελει να παρακολουθει τις αναρτησεις μου  να στειλει e mail στο 


SPANDFARM@HOTMAIL.COM      ( ΕΠΙΘΥΜΗΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ) 

αναλογα με το ενδιαφερον θα συνεχισει το ιστολογιο σαν κλειστη ομαδα ...αλλιως θα κλεισει 







Δεν υπάρχουν σχόλια: