Σελίδες

Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2023

Μηνιαία ανασκόπηση

 Για τεταρτο μηνα ο ΓΔ κλεινει στο υψηλο μηνα και με 10% κερδη για τον μηνα Ιανουαριο .

Αν θεωρησουμε  εμποδιο την Ζ για τα ψηλοτερα επιπεδα 1058 ..1097 ,θα δουμε αν καταφερει να κινηθει ψηλοτερα,οπως πιθανολογει ο cycle ind 12 Μηνων .Σε διορθωση δεν θελουμε να χαθει η περιοχη 852-840 .Σε ολα τα χρονοδιαγραμματα ειναι Bullish /long και βλεπει ψηλοτερα επιπεδα η αγορα μας .

ΓΔ μηνιαιο bullish /long 



Πολυ καλη ηταν και η εικονα του ΔΤΡ για τον πρωτο μηνα του ετους ,συνεχιζοντας την ανοδικη πορεια και ηδη περασε την αντισταση 752.Αισιοδοξος και ο cycle ind ..για τα επομενα επιπεδα ψηλοτερα .

ΔΤΡ μηνιαιο bullish /long


FTSE L Μηνιαιο bullish/long 

ολα και εδω δειχνουν υψηλοτερα κινηση μακροπροθεσμα ..και προς το παρον δεν θελουμε να χαθει η περιοχη 2131-2040 ...μακρια και σε διορθωση θα ειναι στηριξη .


ΜΥΤΙΛ μηνιαιο bullish /long ...χωρις λογια ..


ΟΤΕ μηνιαιο ..χωρις λογια επισης ..λογω κινησης κατω απο τους κινητους και του κινητου μου 12 μηνων θεωρω οτι ειναι bearish ..το spandsystem στο μηνιαιο διατηρει την φαση Bullish ..αλλα εχουμε κοκκινα μηνιαια κερι ..και επισης bearish /short σε εβδομαδιαιο ..τελευταια ελπιδα να μην χασει το 14,05 ..και με κινηση πανω απο το 16,14 ...ισως στρωσει η εικονα 



23 σχόλια:

Παντελης είπε...

Καλησπερα σας ..εχω ενημερωσει την σελιδα PIVOT POINTS με τα Points για την αυριανη συνεδριαση για ΓΔ ,ΔΤΡ και εχω συμπληρωσει απο το target price πιθανες τιμες κινησεις για την αυριανη συνεδριαση ..και βεβαια απο τον φιλο Μαρτινο τα καθημερινα Pivots για μερικες μετοχες .

Παντελης είπε...

Σε αποσταση βολης απο το 4100 ο Αμερικανος sp500...ισως το ετοιμαζει αυριο πρωτη Φλεβαρη ,ιδωμεν ...καληνυχτα καλο ξημερωμα ,αυριο με υγεια ο νεος μηνας

Παντελης είπε...

καλημέρα σάς καλό μήνα με υγεία και χαρά. εύχομαι να είναι καλός και χρηματιστήριακα ,όπως ο Ιανουάριος.
Καλή συνέχεια.

THE REBEL είπε...

καλημέρα και καλό μήνα !!!
«Τον Φλεβάρη τον καλό ανοίγει η γης από το νερό».

..

THE REBEL είπε...

Έχω μια εντύπωση ότι ο κουτσοφλέβαρος θα είναι διορθωτικός ...μακάρι να διαψευστώ...καλή συνέχεια

Παντελης είπε...

καλημέρα Νίκο..πολύ πιθανό και λογικό θα ήταν να έχουμε μια διόρθωση..ίδωμεν.
Το 20 και 22 ήταν καταστροφικό ο Φλεβάρης..ας ελπίσουμε ότι δεν θα υπάρξει κάποιο έκτακτο γεγονός, όλα τα έχουμε δει πλέον

jean & tonic είπε...

Καλησπέρα και καλό μήνα σε όλη την παρέα !! Ένα σχόλιο για την ΑΛΦΑ ,ο σχηματισμος ανάποδο κεφάλι και ωμοι στον RSI εβδομάδας που λύθηκε αναδικα
Ενάμισι μήνα πριν έφτασε στον πρώτο στόχο. Τότε η τιμη ηταν στο 0,95 τώρα ανέβηκε λίγο....Από εδώ και περα η συνεχίζει ανοδικά η διορθωνει... Μην με ρωτάτε ,πραγματικά δεν ξέρω, το έχω για 50-50 ........, Χαιρετώ. Καλό μεσημέρι και καλά κέρδη !!!

jean & tonic είπε...

Γέρνω λίγο προς τοθετικο σενάριο.... Προσοχή δεν θέλω να πάρω κανένα στον λαιμό μου......

Παντελης είπε...

Καλησπερα Νικο τονικ καλο μηνα να εχουμε ...θετικο ειναι το κλιμα ...οσο πλησιαζουμε στις εκλογες θελει λιγο προσοχη γιατι δεν ξερουμε τι μας επιφυλασσει ...μετα τις εκλογες βλεπουμε ..σκοπος να κρατησουμε το 1000 και θα δουμε στην συνεχεια ...

Παντελης είπε...

Οπως βλεπετε σκονταφτουμε στο σκαλι 1031 ...να δουμε αν το πατησουμε για να κοιταξουμε ψηλοτερα ...τραπεζες ασταματητες ..ΕΧΑΕ επιασε 4 ευρω ..υπαρχουν ομορφιες στο ταμπω καθε μερα .
Καλο απογευμα

Παντελης είπε...

Με 57 ανοδικες/62 πτωτικες και ανοδο 0,43% στις 1027 ξεκινησε ο Φλεβαρης
Εχει ενημερωθει η σελιδα ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ για τους τρεις δεικτες και την ΕΤΕ με την ματια του φιλου Αλεξ .Ολα Λονγκ οπως θα δειτε και τα σημεια προσοχης ολο και ανεβαινουν κατοχυρωνοντας τα κερδη .

Παντελης είπε...

Sp500 ...κλαμα τα σορτακια και οι καταστροφολογοι που περιμεναν κατω απο 3000 ..πανω απο το 4100 τωρα ...αλλαζει πιστα !!
@Κωστα ...τωρα ειδα το σχολιο για amazon ,δεν ξερω αν εχω δεδομενα στο metastock ...θα την κοιταξω αυριο
Καληνυχτα καλο ξημερωμα

KostasL είπε...

Καλό ξημέρωμα...ευχαριστώ Παντελή

KostasL είπε...

Morning All...let's have a nice day 😎

Παντελης είπε...

Long καλημερες..ολουθε😏

Μαρω είπε...

Σήμερα δηλώνω και εγώ παρούσα...
λόγω τεχνικών προβλημάτων με τον ΟΤΕ ..εδώ και 3 εβδομάδες δεν εχω σταθερο και ιντερνετ ...στις 11/1 ζήτησα την αλλαγή παροχου και απο τότε ξεκίνησε το πρόβλημα που μέχρι σήμερα με έχουν στο ..κάντε υπομονή :(
Εύχομαι μια όμορφη μέρα και μηνα σε ολους και ολες ΜΕ ΥΓΕΙΑ... :)
αρχίζει να χαμογελάει επιφυλακτικά και το δικο μου χ/φ ΕΧΑΕ ΕΥΔΑΠ ΛΑΜΔΑ κ.λ.π μουλάρια ....
χχμμ στην κορύφωση του δείκτη ..!!!??!
..ευελπιστώ να πάρουν μέρος στο Β΄ γύρο
Την ΚΑΛΗΜΈΡΑ ΜΟΥ :)

Παντελης είπε...

καλημέρα Μάρω...εεε όχι και κορύφωση του ΓΔ..είπαμε θα πάρουμε την κορυφή Σαμαρα πρωτα
Πολλά χαμόγελα στην ημέρα όλων των φίλων

Μαρω είπε...

:) Να σε καλα :) κ. spant... που με εμψυχώνεις... σε μια << δύσκολη >> ήμερα.. είσαι πολύ καλος φίλος ειλικρινά δεν ξερω ... πόσα καθημερνά ευχαριστώ ....να πω.. :)

Μαρω είπε...

***ημέρα

Μαρω είπε...

Θύμισε μου.. γιατί έχουν περάσει πολλά χρόνια από τότε...
δεν έχω σύνδεση καρδιά μου...την τύχη μου μέσα

Παντελης είπε...

Εε βρε Μάρω..απλά παντελή..ούτε κύριε ούτε πληθυντικό..
διορθώσεις θα έχουμε βέβαια, δεν λέω πάμε καρφί πάνω και λόγω εκλογών θέλει λίγο προσοχή
Το target πάντως δεν δειχνει κάτω...προς τα πάνω είναι οι στόχοι με την εικόνα που έχουμε τώρα. Αν βέβαια μας βρεί πάλι καμία νέα "πληγη"αλαζουν τα πράγματα. Δεν ξέρω τον χρονικό ορίζοντα σού..αλλά καλό είναι τα κέρδη καμία φορά να εισπρατονται

Παντελης είπε...

Το υψηλο Σαμαρα ...εννοω το 1379 τον Μαρτιο 2014 ..μηνιαια αντισταση δεν εχουμε μπροστα μας διαγραμματικα τουλαχιστον
Εβομαδιαια αντισταση εχουμε στο 1048 και μετα 1203 ..κλπ

Μαρω είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ :) Spand
...ενίσχυσα την θέση μου σε ΔΕΗ πουλώντας ΕΥΑΠΣ με ζημιά 1300 €..
αι σιχτιρ @@!%$...
ετοιμάζομαι να σιχτιρησω και τον ΠΑΠ .... με μικρο κέρδος ...στασιμότητα... ολο κέρδη ανακοινώνει και τα μοιράζει στους αυλικούς του ...
τους μικρομετόχους τους εχει στην αναμονή
...εδωσα τον ΟΤΕ προχθές με ζημιά τις προμήθειες...του τα χω μαζεμένα @!#$
ταλαιπωρία...
ενισχύοντας τις θέσεις μου σε ΛΑΜΔΑ ΕΧΑΕ ΕΥΔΑΠ ...προσδοκώντας καλύτερη συμπεριφορά
προχθές μπήκα σε λίγα κομμάτια ΙΝΚΑΤ αραιώνοντας λίγο την ΕΚΤΕΡ ..
...αχ καλε μου φιλε οσο μεγαλώνουμε ο χρονικος οριζοντας μικραίνει
Καλο και χουχουλιαρικο απογευμα ;}