Σελίδες

Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2022

Σχολιο για FTSE Large -sp500 -Pivot Points 12/12

 FTSE Large daily spandsystem ...BULLISH/LONG ...stop long 2168 ..η για τους χαλαρους 2132

Ανοδικη συνεχεια εχει επομενο στοχο 2239 ...2247 και αν περασει το 2258 ...βλεπει την band 2276

O Cycle ind ..ακομη δεν μου δειχνει οτι εληξε η διορθωση 

Διορθωτικα περιοχη κινητων 2206-2199 πρωτη στηριξη .Πιθανη η συσσωρευση στην περιοχη 2168-2258 



Και το διαγραμμα του ftse με τις παρατηρησεις απο τον Αλεξ 




SP500 daily spandsystem Bearish/short ...stop short 4100 ...stop long 3918 

Ειμαστε θεωρητικα σε διορθωση μετα την ανοδο 3491-4100 ..και στην ουσια εχουμε μια γραμμη στηριξης   στην περιοχη 3918-3906 ..και μια περιοχη αντιστασης 4100-4119 ..ιδωμεν ποια περιοχη θα απειληθεί πρωτα .


και τα Pivot Points μερικων μετοχων για την συνεδριαση 12/12 ..απο τον Μαρτινο 




19 σχόλια:

Παντελης είπε...

Καληπερα σας καλη εβδομαδα με υγεια !!!

KostasL είπε...

Καλημερα Παντελή...Καλημέρα Φιλες και Φίλοι ☁️...δροσιά εδώ πάνω...καλή συνεδριαση🥁😎

Παντελης είπε...

Κα(ι)λημερα Κώστα
Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες φίλους τής ομάδας..υπάρχει ένας Σπύρος. Χρόνια πολλά σε όλους όλες βέβαια
Καλή συνεδρίαση, καλα κερδη στους επιχειρουντες

jean & tonic είπε...

Καλημερα και καλη εβδομαδα σε ολη την εκλεκτη παρεα μας !!! Χρονια πολλα σε αυτους που γιορταζουν! Για να δουμε πως θα ξεκινησει και αυτη η εβδομαδα....

Παντελης είπε...

Ο ΟΠΑΠ δίνει την μάχη πάνω στον απλό 200αρη..να δούμε αν τον περασει.
ΟΤΕ..πρέπει να περασει τα 15 αρχικά..ίδωμεν

Μαρτίνος Αεράκης είπε...

Kαλημέρα σε όλους. Καλή εβδομάδα.

Παντελης είπε...

χωρίς ενδιαφέρον μέχρι τώρα η συνεδρίαση..δεν βλέπω κάτι ιδιαίτερο, ίσως έτσι να πάμε μέχρι λήξη του έτους..είμαστε και σε εβδομάδα τριπλής λήξης σμε..και σε εορταστικους ρυθμούς
Καλό μεσημέρι

jean & tonic είπε...

οπως ακριβως τα λες Παντελη δεν βλεπω ενδιαρερον , ας κανουμε και καμια δουλεια που εκρεμει και βλεπουμε.

KostasL είπε...

Χρόνια πολλά στον Σπύρο μας ...Μικρός τζίρος...μάλλον θα φορτώσει στο τελευταίο μισάωρο λόγω αλλαγής υπολογισμού τιμής κλεισίματος ... πράγματι χωρίς ενδιαφέρον ... μας κρατά σε ενδιαφέρον η Ευα ..λέτε τώρα να γίνει ''καγκελάριος'' στις Βρυξέλλες? το χρήμα είναι πειρασμός δυστυχώς ... καλή συνέχεια

Παντελης είπε...

Κωστα τζιρος μεχρι τωρα για μελομακαρονα ...δεν εχω ιδεα για αλλαγη τροπου κλεισιματος
Αλλα οι αγοραστες περιμενουν τους πωλητες συνηθως ...και αναλογα προς την ληξη γινεται το παιχνιδι ...
Η Ευα αμαρτησε παλι ..ετσι για να παραμενουμε στις πρωτες θεσεις διαφθορας στην ΕΕ ..

KostasL είπε...

Παντελή μου παραμένω εκτός... ελάχιστα ΟΠΑΠ... εδώ που είμαστε το risk reward δε με ευχαριστεί...ίσως με καθαρό κλείσιμο πάνω απο το 925... μαρτύριο και αυτό χαχαχα ... λίγο κρύπτο έτσι για το παιχνίδι και μόνο ... και αυτό με one cancel other orders μόνο ..... θέλω να κάνω λίγο δίαιτα πριν κατέβω για να είμαι έτοιμος για μελομακάρονα και δεν μου βγαίνει ακόμα...η Ευα έμπλεξε με την Ιταλική μαφία... και με την αλαζονεία της...ξέρεις να κλέψεις? κρίμα γιατί έχει και μικρό παιδί ... αλλά θα βρει το δρόμο της και πάλι αυτή...δεν ανησυχώ καθόλου ... ΑΔΜΗΕ...μου χαμογελάει λίγο ...για να δούμε

jean & tonic είπε...

Βρε παιδια μηπως σας βρισκετε καμια μυγοσκοτωστρα ????? Πως μας ξεφυγε το εντομο ετσι ??? Μεσα σε τεσσερις εβδομαδες πανω απο 50 % αποδοση !!!!! Ενταξει ,καθαρα τζογαδορικο χαρτι , αλλα και εμεις, γιατι να το κρυψομεν αλλωστε, λιγη αδρεναλινη την χρειαζομαστε. Και βεβαια μονο με 5-10% του κεφαλαιου μας...

KostasL είπε...

Νίκο τη θυμάμαι από τότε που ήταν κοντά στο 1 ευρώ... απο τότε δεν ξαναακούμπησα ... καλή η αδρεναλίνη βέβαίως αλλά είμαι πλέον στο περίμενε και στα πιο σίγουρα στο ΧΑ ... καλό απόγευμα

jean & tonic είπε...

Κωστα παντα την παρακολουθω , αν και εχω μπει μονο δυο τρεις φορες με μικρα ποσα χωρις να κανω κατι το ιδιαιτερο... αυτη τη φορα λογω πολλων υποχρεωσεων μου ξεφυγε απο το ρανταρ, δεν ξερω αν θα εμπαινα...

Παντελης είπε...

μίγ την έχω διαγράψει από το μεταστοκ..ούτε που την βλέπω..προτιμώ Πειρ αυλους και τράπεζες για τον τζόγο ..πάλι θα καούν τα σορτακια με τις τράπεζες

Παντελης είπε...

Και ο Φουρλης βλέπω ξυπνησε..ξεφυγε από τα 3 ευρώ

KostasL είπε...

Τολμηρό παιχνίδι το σορτ... εγώ στο περίμενε ακόμα...

THE REBEL είπε...

καλησπέρα σας Παντελή κ φίλοι/ες ...Οι Δευτέρες είναι σχεδόν πάντα καθοδικές ...η τάση στο χαα είναι ανοδική και λέω ότι τα ξένα θα κάνουν νέα υψηλά οπότε παραμένω αγορασμένος ✌️ ...
βάζω και stoploss να μη μου έρθει ο ουρανός σφοντύλι🔨
καλό απόγευμα

Παντελης είπε...

Καλησπερα Νικο και εγω λονγκ ειμαι ...απο τα μεσα Οκτωβρη ..και καταστροφες δεν βλεπω ουτε στα ξενα ουτε στο δικο μας ,συμφωνα παντα με τα δεδομενα τα σημερινα .
Διορθωσεις θα εχουμε και οσο βλεπω εβδομαδιαια διαγραμματα να ειναι bullish ..θεωρω ευκαιρια για αγορα στο ημερησιο .Το ρισκο μου παντα εχει στοχο και στοπ .
Καλο απογευμα σε ολους ..